Dere som har hatt morkaken liggende forran.

Frozar

Elsker forumet
Novembergull 2017
Marshmallows 2022
Var på TUL i dag,og hun sa at morkaken min ligger mellom babyen og magen,så jeg kommer nok til å kjenne spark litt senere enn "vanlig".

Så jeg lurer på når dere andre som har hatt det begynte å kjenne liv?:)

Tror det var mellom uke 17-20 sist. Da lå morkaken foran, måtte på UL osv fordi den opprinnelig lå helt over "åpningen" nede men den flyttet seg raskt opp når livmoren vokste :) Lykke til!

Åja, virker ikke som det er så veldig "forsinket" da:) Ihvertfall ikke for dere som har svart nå. Håper på at det ikke drøyer for lenge hos meg heller:p

Er uke 16 og kjent bevegelser 2 uker ca. Med morkake foran. Er bare de små fiskehalene men fortsatt bevegelse. 2 gangs da

Har morkake foran og litt foran åpningen denne gangen. Har kjente mye svakere og sjeldenere enn i mitt første svangerskap da morkaken lå bak. Da var det jo full fest der inne fra uke 15. Er i uke 18 nå og kjenner kanskje et par ganger om dagen, men kun om hun sparker oppe ved navelen. resten kjenner jeg ikke

Var på TUL i dag,og hun sa at morkaken min ligger mellom babyen og magen,så jeg kommer nok til å kjenne spark litt senere enn "vanlig".

Så jeg lurer på når dere andre som har hatt det begynte å kjenne liv?:)
Jeg kjente liv i uke 14 sist og uke 11+6 denne gangen og begge gangene ligger morkaken foran

Back
Topp