Dere som har hatt MA

Ja det kan jeg jo høre om hun kan gjøre. Har forsøkt med dopler selv, men finner ingenting [emoji17]
Så heldig du er at legen har ul-apparat [emoji4] Håper du får sett at alt er Ok [emoji173] du må oppdatere meg når du har vært der [emoji4]

Jeg syns det var vanskelig med dopler selv, så har knapt brukt det. Tror jeg hev den etter nr 2.

Han har fått det etter jeg fikk forrige, så aner ikke hvor "snill" han er, eller ikke er, med bruken av det, men håper å få se på mandag i slle fall [emoji846]

Takk, kommer nok til å skrive noe om den timen her en plass tenker jeg [emoji1360] håper du får positivt svar også snart [emoji846]

Jeg hadde MA første gang jeg var gravid. Var på ultralyd i uke 7 og så et bankende hjerte. I uke 10/11 begynte jeg å blø litt, så var jeg på ultralyd igjen og da så de ikke noe bankende hjerte lengre, og spiren hadde sluttet å vokse i uke 8:( Merket ingenting på kroppen før jeg begynte å blø litt. Så forsvant de ømme puppene nærmest i samme sekund.
Etter dette hadde jeg en vellykket graviditet og vi fikk en nydelig liten prinsesse<3
I mai i år hadde jeg SA som gjorde at jeg plutselig begynte å blø og så "renset" kroppen opp selv.
Og nå er jeg gravid igjen og er ganske så redd for at noe slikt skal skje igjen:( det er kjempe skummelt, og veldig skummelt å tenke på hvor fort ting kan snu. MEN det som er enda viktigere å tenke på er hvor stor sjanse det faktisk er for et vellykket svangerskap og at vi får møte de små spirene våre i Mars<3 Tenk positivt, og aldri ta sorgene på forskudd. :)
Masse lykke til på ny ul, jeg er sikker på at alt kommer til å være bra med den lille i magen<3

Back
Topp