Dere som har hatt ma?

Ønskerbaby

September 2013<3
Hvordan oppdaget dere det? Manglende symptomer, blødninger? Kjenner jeg er skikkelig redd for å komme på UL på torsdag, og finne ut at det ikke er noe liv...

Jeg har også tenkt myyye på dette... Har ogdå ul på torsdag og er livredd for at det ikke er noen baby der eller at det ikke er liv.. :/ Har to barn fra før og den gang bekymra jeg meg ikke i det hele tatt (var 17 år første gang så kansje litt unge og " dom" den gang ;) )

vet ikke hva ma er jeg :S

Ja jeg vil ikke sette noe demper... men jeg hadde ingen anelse da jeg sko på ord ul.
Jeg dro på ul i uke 12 og alt såg fint ut men ble satt tilbake 1 uke. Men det hadde dødd rett etter den ul jeg tok.
Det legen sa til meg var at de fleste visste at det var noe gale når de hadde ma. Og av overnatulige årsaker så hadde jeg på følelsen av at det var noe som ikke stemte. Men siden jeg ikke blødde noe men hadde symtomer, puppene mine vokste :) og jeg var skamtøtt, så trodde jeg alt var bra frem til beskjeden :(
Såååå det er vel bare å kjenna godt på magefølelsen, har det litt i baghodet og ta godt vare på seg selv :)

Jeg hadde litt småblødninger innimellom, men hadde synptomer. Men rett før 11 uker begynte jeg å blø friskt blod med slim og klumper, ikke så mye, men var sikker på at det var gått galt da. På ultralyd fant de bare en tom fostersekk. Puppene var ømme helt til fostersekken var kommet ut. Hadde egentlig en dårlig magefølelse hele veien, så hadde nesten ikke fortalt det til noen.

Jeg merket ingen ting... Fikk medisinsk abort når jeg trudde jeg var u uke 12... Lille døde i magen i uke 8 ca... Merket ikke noe til svk føre jeg var 9 uker :( Pga stress og flytting de 2 mnd.. Og når vi hadde kommet oss på plass, var det noe som hadde manglet en stund!

skjønner fortsatt ikke forskjell på sa og ma? hmm.. :/

skjønner fortsatt ikke forskjell på sa og ma? hmm.. :/

Etter litt rask googling, fant jeg dette.

Ang SA og MA blir betegnelsen Spontan Abort riktig, men MA står vel for Missed Abortion - det at fosteret dør, men kroppen fanger det ikke opp, og opprettholder svangerskapet som om alt er normalt.

Vet ikke helt hvor nøyaktig det er, men sånn ca. det det går ut på.

aha :( krysser finga for alle snuppene her <3

Back
Topp