Dere som har hatt MA/SA?

• Trådstarter Trådstarter *Nyperose*
  • Opprettet Opprettet
N

*Nyperose*

Guest
Hvor lenge etter at dere sluttet og blø ( da mener jeg til det ikke kom noe brunt mer heller) kom mensen igjen?

Nesten åtte uker..

Romle skrev:
Nesten åtte uker..

Oj såpass. Hvordan var syklusene dine før du mistet og hvor langt var du på vei?

Ve tbare at jeg mista i slutten av august. og slutten av oktober satt jeg med en positiv grav test igjen:)

ca 4 uker, fra selve utskrapingen så tok det 5 uker siden jeg blødde og spottet i totalt en uke

*Nyperose* skrev:

Romle skrev:
Nesten åtte uker..

Oj såpass. Hvordan var syklusene dine før du mistet og hvor langt var du på vei?

Jeg hadde sykluser på 32 dager, og mistet da jeg var litt over seks uker på vei. Fikk som sagt mensen etter nesten åtte uker (det var siste mensen jeg hadde), og nå venter jeg på neste. Det har gått over åtte uker siden siste mens. Det har nok blitt litt rot i systemet! Satser på det går seg til etterhvert... :/ 

6 uker, 4 uker og 12 uker etter MA ble oppdaget kom mensen tilbake.
Blødde 10-12 dager.
De 2 første gangene fikk jeg piller, siste gang hadde jeg utskrapning

Romle skrev:

*Nyperose* skrev:

Romle skrev:
Nesten åtte uker..

Jeg hadde sykluser på 32 dager, og mistet da jeg var litt over seks uker på vei. Fikk som sagt mensen etter nesten åtte uker (det var siste mensen jeg hadde), og nå venter jeg på neste. Det har gått over åtte uker siden siste mens. Det har nok blitt litt rot i systemet! Satser på det går seg til etterhvert... :/ 

Huff får håpe at syklusen snart er på plass igjen. Har du snakket med legen om det?

Første gang jeg mistet så blødde jeg vel i snart 6 uker.. Siste ukene var det igrunnen kun brunlig utflod, som lukta kloakk !  Husker ikke når jeg fikk mensen igjen, men husker at jeg hadde iallefall en menstruasjon før jeg ble gravid 3 mnd'r etterpå igjen.. 

Andre gang jeg mistet så blødde jeg kun 1 uke, så hadde jeg brunlig utflod i 1 uke.. Så totalt 2 uker.. 

Kan være noe med at første gangen jeg mistet var jeg 8 uker på vei, og andre gangen var jeg 6 uker på vei. 

Jeg blødde vel i ca 6 uker etter utskraping. Fikk mens etter ca 3 mnd. Ble gravid igjen 8 mnd etter ma.

Jeg var 12 uker på vei da de oppdaget det. Fosteret hadde sluttet å vokse ca 2 uker før.

Trist å høre at du har mistet:(

Takk for svar alle sammen.
Var 2 uker siden jeg tok cytotec i går og spotter litt lysebrunt nå bare, får hape det snart gir seg. Også håper jeg at kroppen snart er tilbake til normalen slik at vi kan prøve igjen. Syns det  virker som en evegighet allerede.

Fire-fem uker begge gangene.
Har hatt en MA og en SA, fikk cytotec med MA'en og utskraping etter SA (var ikke alt som kom ut). 
Jeg hadde stabile sykluser på 28-30 dager hele veien.

Jeg bødde i ca 3 uker.
Og 4 uker etter blødningsstopp fikk jeg mensen. Men det tok ett par mnd før den var stabil igjen.

*Nyperose* skrev:

Romle skrev:

*Nyperose* skrev:

Romle skrev:
Nesten åtte uker..

Huff får håpe at syklusen snart er på plass igjen. Har du snakket med legen om det?

Nei, fikk beskjed om at det kunne ta noe tid før mensen kom tilbake, men ikke at det kunne bli kluss med syklusen.. Stikker en tur til legen hvis det ikke retter seg opp snart, men det virker ikke helt uvanlig. Mye som skjer med kroppen når man er prøver, slutting på p-piller, graviditet og sa... Må jo være en del hormoner og tull som herjer, tenker jeg!

Første gang SA i uke 6 fikk eg ikke mensen igjen men hadde ny postitiv test litt over en måned etterpå.

Andre gangen MA oppdaget i uke 10. Oppdaget mot slutten av september og fikk mensen tilbake igjen i midten av januar.

3-6 måneder, litt avhengig av hvor langt jeg var på vei da jeg mistet, og hvorvidt jeg hadde utskrapning eller ikke.

Back
Topp