N
*Nyperose*
Guest
Hvor lenge etter at dere sluttet og blø ( da mener jeg til det ikke kom noe brunt mer heller) kom mensen igjen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nesten åtte uker..Romle skrev:
*Nyperose* skrev:
Oj såpass. Hvordan var syklusene dine før du mistet og hvor langt var du på vei?
Romle skrev:
*Nyperose* skrev:
Oj såpass. Hvordan var syklusene dine før du mistet og hvor langt var du på vei?
Jeg hadde sykluser på 32 dager, og mistet da jeg var litt over seks uker på vei. Fikk som sagt mensen etter nesten åtte uker (det var siste mensen jeg hadde), og nå venter jeg på neste. Det har gått over åtte uker siden siste mens. Det har nok blitt litt rot i systemet! Satser på det går seg til etterhvert... :/
*Nyperose* skrev:
Romle skrev:
*Nyperose* skrev:
Jeg hadde sykluser på 32 dager, og mistet da jeg var litt over seks uker på vei. Fikk som sagt mensen etter nesten åtte uker (det var siste mensen jeg hadde), og nå venter jeg på neste. Det har gått over åtte uker siden siste mens. Det har nok blitt litt rot i systemet! Satser på det går seg til etterhvert... :/
Huff får håpe at syklusen snart er på plass igjen. Har du snakket med legen om det?