Dere som har hatt lungebetennelse!

camilla82

Elsker forumet
Jeg hadde det for 14 dager siden, var virus så fikk ikke noe for det. Men er frisk nå.
Men jeg hosta i 4 uker før jeg fikk lungebetennelsen, dette resulterte i en muskelstrekk på venstre side ved brystet, jeg hoster pittelitt enda, nå er muskelstrekken borte, men når jeg hoster nå så "river" det foran på hele brystet og i ryggen høyt opp!
Noen som har vært borti det samme?

[&:] eneste jeg kan relatere det til er rift i lunge - det fikk jeg en gang jeg hadde lungebetennelse og det gjorde forferdelig vondt i det området du beskriver når jeg hostet. til slutt klarte jeg ikke å hoste lenger.... ble bare noen rare kvelelyder som kom [8|]

ORIGINAL: Tjukkaaa

[&:] eneste jeg kan relatere det til er rift i lunge - det fikk jeg en gang jeg hadde lungebetennelse og det gjorde forferdelig vondt i det området du beskriver når jeg hostet. til slutt klarte jeg ikke å hoste lenger.... ble bare noen rare kvelelyder som kom [8|]

Å[&:] Er så redd lungebetennelsen skal blusse opp igjen, men jeg har ikke mye hoste, mest når jeg er i bevegelse som jeg er mye på jobben, kan ikke ligge på ryggen for da får jeg ekstra press på brystet på en måte.
Tok det lang tid før vondten ble borte hos deg?

ORIGINAL: Caya

Jeg hostet grønne slimballer og hostet mye husker jeg.
kan ikke huske noe av det du beskriver.

Men jeg var på studietur i London og havnet på St. Marys hospital der. De mumlet noe om FLU, tok røntgen og kom ut med en resept på noen piller. Ble ihvertfall frisk.[8D][:D]

Har du noen til overs he he[8D]

Back
Topp