Dere som har hatt ks..

WP:]

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
Marsboerne 2023
Hvordan vondt har/hadde dere i forbindelse med såret? Og hvor lang tid tok det før det gikk over?

Jeg hadde ks for 11 dager siden, og har følt at det har vært på bedringens vei helt til i natt. Når jeg skulle sette meg opp for å amme så kjente jeg en brennende følelse i såret, som jeg ikke har kjent siden operasjonen var helt fersk.. Nå er det ømt fra navlen og helt ned til skambeinet..kjennes ut som et stort blåmerke. Det har bare vært ømt akkurat rundt snittet tidligere. Er det normalt?

Hvordan ser såret ut? Jeg har brukt bandasje over hele tiden selv om de sa det ikke var nødvendig, men kjente jeg trengte avstand ifra bukse og sånn på såret...

Hvordan ser såret ut? Jeg har brukt bandasje over hele tiden selv om de sa det ikke var nødvendig, men kjente jeg trengte avstand ifra bukse og sånn på såret...

Såret ser fint ut. Det er ikke rødt, kun litt opphovnet i området rundt..

17 dager siden ks her, ikke hatt vondt på mange dager(kun når jeg skled skikkelig på isen igår)

17 dager siden her og ikke vært vondt på en ukes tid. Men nå som jeg har gjort litt så er det ganske sårt og ømt. Tror desverre man må regne med litt smerter i disse ukene som det gror. Har jo tross alt et stort kutt i kroppen. Men blir det veldig vondt! Så er det jo lurt med en sjekk.

17 dager siden her og ikke vært vondt på en ukes tid. Men nå som jeg har gjort litt så er det ganske sårt og ømt. Tror desverre man må regne med litt smerter i disse ukene som det gror. Har jo tross alt et stort kutt i kroppen. Men blir det veldig vondt! Så er det jo lurt med en sjekk.
Ja..tror egentlig at jeg tar i litt for mye hjemme :-( er bare så lei av at huset ser bomba ut til enhver tid.. Kjenner sviende smerte spesielt på høyre side hele tiden når jeg sitter eller bare jeg gjør noe.. Skal dra ut en tur og få tak i teip for å ha på såret senere, så sparer jeg det for gnissing i allefall.. Vil bare være meg selv igjen! :)

Ja..tror egentlig at jeg tar i litt for mye hjemme :-( er bare så lei av at huset ser bomba ut til enhver tid.. Kjenner sviende smerte spesielt på høyre side hele tiden når jeg sitter eller bare jeg gjør noe.. Skal dra ut en tur og få tak i teip for å ha på såret senere, så sparer jeg det for gnissing i allefall.. Vil bare være meg selv igjen! :)

Føler med deg, etter vi kom hjem til oss selv. Så har jeg gjort litt mer og kjenner også det gjør mye mer vondt nå. Men må vel bare regne med det. Såret mitt er jo veldig fint da. Men så lenge man har sår i musklene i magen å sånn. Så er det vel ikke så rart det blir sårt :( men kjenner også på den følelsen av å ville gjør masse mer enn hva jeg klarer :) frustrerende!

Bruker plaster/ bandasje over hele tiden for å slippe gnisinger. Gikk i joggebukse hele tiden de første ukene også, og myke trusekanter.

Så går jeg flere turer istedenfor en.

Back
Topp