Dere som har hatt ks

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Har dere "mageknip" eller "luftsmerter" i forbindelse med å gå på do? Både når dere tisser og bæsjer...

Jeg hadde utrolig mye luftsmerter når jeg lå på sykehuset. Så jeg fikk noe gugg for det. Og har aldri prompa så mye i hele mitt liv!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hadde vondt/ubehag som jeg ikke helt kan sette ord på hver gang jeg tisset den første uka, men ikke luftsmerter.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg hadde luftsmerter når jeg lå på sykehuset, det var sååå deilig når jeg fikk til å prompe og bæsje. Tror det gikk ca 5 dager før jeg fikk det til :p

Jeg hadde utrolig mye luftsmerter når jeg lå på sykehuset. Så jeg fikk noe gugg for det. Og har aldri prompa så mye i hele mitt liv!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Ja det er vanlig ved alle mageoprasjonerhar jeg hørt. Aldri hatt problemer med det ved noen av de tre opr jeg har hatt i magen.

Hadde vondt/ubehag som jeg ikke helt kan sette ord på hver gang jeg tisset den første uka, men ikke luftsmerter.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Jeg også, muligens etterrier-lignende...

Jeg hadde kjempevondt i magen hver gang jeg tømte blæra. Var utrolig vondt så gruet meg hver gang. Gikk ikke over etter noen uker så fikk antibiotika. Ellers var jeg hard i magen og fikk resept fra legen for å hjelpe med å gå på do. Så det var de to plagene. Uff som jeg hatet barseltiden. Var bare vondt på vondt omtrent.

Sent from my iPhone using BV Forum

Hadde ikke vondt i det hele tatt! Jeg satt oppreist med beina i kors i senga på dag to etter ks, og har hatt NULL vondt i såret, jeg kjente bare at jeg ikke hadde bevegelsesfriheten min... ingen luftsmerter, betennelse eller noe. Ufordragelig heldig kan man si! Legene trodde ikke sine egne øyne så oppegående jeg var... har hatt luftsmerter etter laparaskopi, og vet det hjelper å ligge høyt med hodet :) Masse god bedring til dere som sliter♡♡

~MrsMeoh~
Mamma til Anja født i uke 33+2 ♡
( App)

Jeg hadde luftsmerter og veldig urolige tarmer de første dagene! Jordmora på sykehuset sa det var vanlig etter keisersnitt. Vanskelig for å gå på do, men fikk det til til slutt. Var liksom vanskelig å presse, selv om jeg hadde følelsen av å måtte på do. I morgen er det to uker siden fødselen og jeg har ingen smerter. Tok stiftene for noen dager siden og alt gror fint :)

Filippa ventes 06.02.14 ❤️

Back
Topp