Dere som har hatt korona nå som gravide, hvordan har sykdoms forløpet gått? Nå har jenta vår testa positivt, og jeg må si at jeg er noe bekymret for den lille i magen. Men jeg kan på ingen måter isolere meg fra henne. Har egentlig allerede symptomer med litt sår hals.
Jeg er endelig oppe og går i dag. Var fullstendig sengeliggende fra onsdag kveld til fredag ettermiddag. Kunne være litt oppe i går ettermiddag, men fortsatt lite energi og matlyst. Smertene var fortsatt slitsomme.
For meg ble det som en kraftig forkjølelse/influensa, men høy feber og masse smerter i ledd og rygg har vært det tøffeste for meg. Kunne vært hvilket som helst annet virus som ga det samme.
Tror ikke du skal være engstelig

Var ingenting spesielt med det for min del, selv om jeg var en av de uheldige som fikk en kraftig forkjølelse av det, og ikke en mild en som mange andre! Jeg er ikke helt ferdig med det enda(dag 3), men jeg har vært i stand til å fungere ganske så normalt i dag. Har bare fortsatt den ugne følelsen i kroppen av at jeg akkurat har vært syk.
Jeg fikk ingen hodepine og ingen vond hals da. Det syntes jeg var litt spesielt! Er liksom det jeg hører alle andre fikk.
Kan forøvrig legge til at legen min mente det bare var fint om jeg fikk det nå, da babyen i magen da også får antistoffer. Dette var i starten av januar jeg fikk den beskjeden. Jeg har 3 doser i tillegg. Ikke det at jeg følte de hjalp så veldig da det stod på som verst

(men, absolutt ikke behov for legevakt e.l. Tok bare Paracet)