Dere som har hatt kjemisk

Mammapanda

Glad i forumet
Oktoberlykke2020❤
Hvordan blir det med syklusen etter kjemisk? Kan første blødningsdag regnes som første mens dag?

Altså forvente EL igjen rundt 14 dager etter?
 
Har vært det på meg stort sett såvidt jeg husker
 
Hadde nettopp kjemisk. Mens var ca. ti dager forsinket, men eggløsning kom på det samme tidspunktet i syklusen som vanlig.
 
Kraftigere mens, men tilbake i "syklus" (i den grad jeg hadde syklus) rett etterpå.
 
Pleide å stemme ganske greit hvis jeg regnet dagen hvor klumpen(e) kom ut som cd1. Så ganske rett i rute. Maks en uke forsinket, mens a gikk jeg rett over 5 uker gravid
 
Pleide å stemme ganske greit hvis jeg regnet dagen hvor klumpen(e) kom ut som cd1. Så ganske rett i rute. Maks en uke forsinket, mens a gikk jeg rett over 5 uker gravid
Takk for svar! Ifølge mensen å når jeg skulle hatt EL var jeg og nesten over 5 uker, men ettersom jeg testet svakt positivt akkurat på ikm har jeg en følelse av at EL muligens var senere enn antatt. Husker du om du blødde lenge/ mange dager ifht mensen?
 
Takk for svar! Ifølge mensen å når jeg skulle hatt EL var jeg og nesten over 5 uker, men ettersom jeg testet svakt positivt akkurat på ikm har jeg en følelse av at EL muligens var senere enn antatt. Husker du om du blødde lenge/ mange dager ifht mensen?

Første gang blødde jeg kanskje 10 dager. Hvor de siste 3 dagene var spotting. De andre gangene varte det rundt 7 dager
 
Back
Topp