Dere som har hatt kikkehullsoperasjon

Skvirevippen

Forumet er livet
Marsboerne 20 18
Fjernet en eggleder for en mnd siden ca. Ikke hatt noen særlige plager i etterkant men etter trening idag fikk jeg gradvis mer og mer vondt rundt og i navelen.. når jeg nå kjenner etter er det en liten hard kul der inne som er utrolig vond.. på str med en klinkekule ca.. går ikke an å flytte på den

Kan det være noe i forbindelse med operasjonen?
Eller har alle en kul under/inni navelen som jeg aldri har tenkt over bare?

Midt i navlen har jeg alltid hatt en bitteliten kul. Ikke i forbindelse med operasjon. Og den er ikke større enn en ert. Smertene kan komme av arrvev eller cyste tenker jeg. Beste er å få det sjekket hos lege

Jeg har ingen kul inni navelen etter operasjonen. Det er nok arr, men ville fått det sjekket uansett.

Jeg gjetter arrvev. Er ikke plaget med liknende, etter samme operasjon..

Takk folkens. Skal bestille time i morgen da jeg synes det hadde vært greit med oppfølgingstime uansett.

Synes det er rart om det er arrvev, for det kom så brått. Får ofte bruskarr, men de kommer over tid.

Tenker kanskje at de invendige stingene har gått? Eller arrbrokk mtp at det kom etter trening. Men skal ta meg en time :)

Jeg hadde arrvev i såret i navelen i flere år etterpå. Nå er det borte. Var ubehagelig å ta på

Back
Topp