Dere som har hatt Keisersnitt

dytter for deg[;)]

Jeg ble sydd med 1 sting,det ble tatt 5 dager etter ks,resten var selvoppløsende. Må vel gå bra å gå uten nå..

Når begynte dere med vanlig bukser,for det må vel være ubehagelig å gå med vanlige bukser over såret eller?

ORIGINAL: LeonMamma

Jeg fjernet stiftene etter dag 6 så hadde ikke på noe over såret etter det.

Når jeg tok stiftene var det fortsatt en liten del som var litt åpent. Så 2 -3 dager etter jeg fjernet stiftene. Bare godt la det lufte seg når det ikke er noe betennelse eller annet med det.

ORIGINAL: LeonMamma

Jeg fjernet stiftene etter dag 6 så hadde ikke på noe over såret etter det.

Sign, bare at her tok de stiftene på dag 8 [;)]  Grodde så fint,så trengte ikke noe over. (Og dette var etter 2.keisersnittet, de snittet samme plass som på første.)

fjerna det etter første tur i dusjen....
gikk lenge med joggebukser, men tror ikke det var så mye pga såret, var temmelig feit og[8D]

ORIGINAL: MissOLD!

fjernet bandasje/plaster dagen etter og vært uten siden

samme her

Gikk vel 2-3 uker. Det var ikke fordi d var nødvendig,mest fordi jeg ikke ville se såret selv i speilet[8D]
liker ikke sår å sånt..hehe

jeg hadde ikke noe på såret da det slutet å blø jeg... [:)] men jegreagrere på alt av tape etc så jeg droppet å tape der de hadde sydd... og hadde kun bandasje på så lenge det blødde..

for at arret skulle bli pent anbefalte de å gå med teip på i 3-4 mnd, så da gjorde jeg det..

Back
Topp