Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg var heller ikke oppe å gikk før på dag 2, men følte meg mye bedre på dag 3 alleredemen det tok en uke før jeg følte jeg kunne fungere uten den meste hjelpen. Ble fort sliten, uvell osv.
Jeg kom meg ganske fort. Var oppe å gikk i løpet av samme dag, men det merkes ganske godt av magemusklene får seg en trøkk ja. Håper jeg kommer meg like raskt denne gangen som de foregående.
Lå der i 3 døgnOK, en uke skal gå finthvor lenge lå du på barsel?
Lå der i 3 døgndro hjem på 3 døgnet.
På Ahus var det minst 3 døgnOK, det var tidlig, tror det er minst 4 her
Hadde ikke sjans i går. Smertestillende fungerer dårlig på meg, så bruker kun paracet og voltaren. Hvor lenge lå du på barsel?
På Ahus var det minst 3 døgnog etter 3 døgn var jeg veldig klar for å komme hjem
![]()
Jeg var sengeliggende over en uke av andre årsaker, men når jeg først kom meg opp så gikk det seg til ganske rasktDet verste var vel at kroppen visner så raskt når man ligger. Men smerten i såret synes jeg forsvant raskt, selvom det var ubehagelig selvsagt.
Ja, det er en grunn til at de pusher oss litt etter et ks, eller operasjon generelt. Litt skremmende når man merker hvor svak man blir av å ligge bare noen dager synes jeg :-O Men det er godt at du føler deg litt bedre.Ja føler meg ti ganger bedre etter å ha dusjet og gått på en liten sightseeing på kk her, så er ven noe med det.
Ja, det er en grunn til at de pusher oss litt etter et ks, eller operasjon generelt. Litt skremmende når man merker hvor svak man blir av å ligge bare noen dager synes jeg :-O Men det er godt at du føler deg litt bedre.
Jeg var oppe å gikk samme dag, men var nok mest fordi jeg var høy på både adrenalin og smertestillendeMåtte ha hjelp de 3-4 første dagene til å reise meg opp fra sengen, og de største smertene avtok først etter 1,5 uke ca. For meg hjalp det veldig med en varm lang dusj sittende på dusjsstol på barsel. Dusjet 20-30 minutter første gangen etter fødsel
Er 1 måned siden ks nå og har fortsatt noe ubehag i såret og ryggen. Men plages fortsatt i tillegg enda med bekkenet da. Har lest det kan ta opptil 6 mnd før kroppen er seg selv etter et ks.
Ja absolutt, det er like viktig det for å hindre blodproppDet har også å gjøre med blodsirkulasjonen, som må i gang for å forhindre blodpropp i beina.![]()