dere som har hatt keisersnitt

mine gull

Glad i forumet
har dere vert hos kiropraktor med barna, var en veninne som sa til meg i går at di barna som er tatt med sugekopp, tang eller keisersnitt, kunne gå dit.    har aldri hørrt det før. men har jo heller ikke merket noen grunn til og gå dit med barna mine heller.

hmm ble usikker jeg,[8|][8|]

noen andre i samme situasjon????

Nei jeg har ikke vært til kiropraktor med Oliver, har ikke hatt behov for det.

Da burde jo det vart opplyst via lege eller jordmmor....

ja jeg suns og at det burde vert mer opplyst da,

hun har kansje fått beskjed fra hs. og ta kontakt med di

har heller ikke vært det med min, han har ikke hatt behov for det...
ORIGINAL: mamma for 1 gang

Vi er hos kiropraktor med J, men det er pga favorittside... hvorfor skal man til kiropraktor med unger som er tatt med KS? Man må jo betale alt selv, begynner å bli mange penger her hos oss iallefall... håper snart han er kvitt alle låsninger[:(]

Ja huff, det er dyyyyrt.. Har gått hver uke siden november selvj eg, håper snart det er over her også.. [:)]
ORIGINAL: Tullemor79

Vi er hos kiropraktor med J, men det er pga favorittside... hvorfor skal man til kiropraktor med unger som er tatt med KS? Man må jo betale alt selv, begynner å bli mange penger her hos oss iallefall... håper snart han er kvitt alle låsninger[:(]

ORIGINAL: Tullemor79

jeg vet ikke, var derfor jeg lurte på om d var andre som gikk.

bare ina therese i stede for oliver;)

Det er vel heller det at det er en fare for nakkeproblemer når det skjer sånne ting under fødsel, ikke en regel at man må gå dit [:)] hvis man ikke merker noe problemer med nakken, så er det ikke nødvendig å sjekke det heller. Mini ble tatt med sugekopp osv, men har ingen problemer med nakke fordet.

suns det var greit og hørre om andre og.  [:)][:)]
for dette var helt nytt for meg,
og dette var mitt andre keisersnitt.

Back
Topp