Dere som har hatt keisersnitt?? Spm

InLoveAndIHateIt

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Altså det er 4,5 uker siden jeg hadde keisersnitt. Har ingen smerter lenger med mindre jeg anstrenger meg veldig. Da blir jeg litt øm.
Men nå har jeg jo litt lyst å ha det litt koselig sammen med mannen min, fått ok av legen min. Men er redd en orgasme vil gjøre vondt pga såret etter operasjonen?

Noen som vil dele erfaringer?

Litt småredd, men veldig klar :P

kan ikke si jeg merket noe til det etter KS.
Men jeg var veldig usikker på sex selv når jeg hadde tatt KS.
Men det gikk helt fint. :)
Bare prøv dere frem, du merker fort hva som funker og hva som ikke funker ;)

Renselsen varte i 8 uker og småblødde enda en måned til ved fysisk aktivitet. Turte ikke.

Hadde sex 5 uker etter KS begge gangene, gikk knirkefritt det :D ;) Tok det med ro, men orgasme var ingen problem :P

Tja si det.

Sånn medisinsk så vet jeg ikke om jeg ville gjort det siden man ikke skal trene noe tungt eller gjøre tungt arbeid/løfte tungt de første seks ukene.

Det er tross alt en operasjon, gjennom flere lag i magen.

Klart, en orgasme er kanskje ikke det verste, men blir jo bevegelse på livmora.

Jeg hadde venta litt til ;-)

Tja si det.

Sånn medisinsk så vet jeg ikke om jeg ville gjort det siden man ikke skal trene noe tungt eller gjøre tungt arbeid/løfte tungt de første seks ukene.

Det er tross alt en operasjon, gjennom flere lag i magen.

Klart, en orgasme er kanskje ikke det verste, men blir jo bevegelse på livmora.

Jeg hadde venta litt til ;-)

Hvis hun har fått klarsignal fra legen burde det vel ikke være noe problem? o_O

Vi hadde sex 2-3 uker etter ks.. Men jeg syns det var ømt i skjeden og klarte ikke komme ordentlig på noen mnd etter... Men merket aldri noe i selve ks-arret :)

Sex er jo nødvendigvis ikke bare samleie :P så er mest redd for smerter i såret i livmoren ved orgasme. Vil nok vente med samleie til de 6 ukene er gått :)

Venter med samleie og orgasme til det har gått 6 uker pga såret etter ks...

Back
Topp