Dere som har (hatt) hemoroider

lissom

Forumet er livet
Har det noen gang hendt at dere har blødd i flere dager etter å ha gått på do (så mye at dere må bruke bind..) og at det har kommet ut sånne koagler, eller hva det heter? Sånne mørke klumper..??[&:]

hadde en venninne som hadde det slik, hun måttte til legen å sette strikk innvendig i tarmen, på hemoroidene. jeg har hemoroider, men de verken blør eller gjør vondt

ORIGINAL: VokserOGgror

hadde en venninne som hadde det slik, hun måttte til legen å sette srtikk innvendig i tarmen, på hemoroidene. jeg har hemoroider, men de verken blør eller gjør vondt

Ai, det hørtes vondt ut[:o] Hjelp!!![&:]

Nei, jeg har blødd litt men ikke så jeg måtte bruke bind - og aldri klumper. De gjør ikke vondt heller. Hadde jeg hatt slike problem hadde jeg gått til legen.

ORIGINAL: lisemor81

hadde en venninne som hadde det slik, hun måttte til legen å sette srtikk innvendig i tarmen, på hemoroidene. jeg har hemoroider, men de verken blør eller gjør vondt

håper du leste at jeg skrev strikk, og ikke stikk, hihi. dev var vondt sier hun, men var nødvendig å gjøre det. Sliter du med det, så må du gå til legen.

håper du leste at jeg skrev strikk, og ikke stikk, hihi. dev var vondt sier hun, men var nødvendig å gjøre det. Sliter du med det, så må du gå til legen.

Skjønte det var strikk det var snakk om ja[;)]
Huff, får vel ringe til legen hvis det fortsetter imorra også... Nå er det 4 dager siden jeg var på do sist... huff....

Skjønte det var strikk det var snakk om ja[;)]
Huff, får vel ringe til legen hvis det fortsetter imorra også... Nå er det 4 dager siden jeg var på do sist... huff....
ja gjør det, lykke til[:)]

Back
Topp