Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: lisemor81håper du leste at jeg skrev strikk, og ikke stikk, hihi. dev var vondt sier hun, men var nødvendig å gjøre det. Sliter du med det, så må du gå til legen.
ORIGINAL: VokserOGgror
hadde en venninne som hadde det slik, hun måttte til legen å sette srtikk innvendig i tarmen, på hemoroidene. jeg har hemoroider, men de verken blør eller gjør vondt
Ai, det hørtes vondt ut[:o] Hjelp!!![&:]
ORIGINAL: lisemor81håper du leste at jeg skrev strikk, og ikke stikk, hihi. dev var vondt sier hun, men var nødvendig å gjøre det. Sliter du med det, så må du gå til legen.
hadde en venninne som hadde det slik, hun måttte til legen å sette srtikk innvendig i tarmen, på hemoroidene. jeg har hemoroider, men de verken blør eller gjør vondt
ORIGINAL: lisemor81ja gjør det, lykke til[:)]
Skjønte det var strikk det var snakk om ja[;)]
Huff, får vel ringe til legen hvis det fortsetter imorra også... Nå er det 4 dager siden jeg var på do sist... huff....