Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Dere som har hatt/har barn mellom 1,5 og 2,5 år hjemme på fulltid
Nå startet frøkna i bhg i august, to år og snart fire mnd gammel. Men hun har vært hjemme med meg gjennom permisjon til lillegutt.
Noen arrangerte knøttetrim hver mandag, så var vi på babysang annenhver onsdag, vi besøkte familie og venner med barn og generelt gikk mye på lekeplasser. Både kun meg og ungene, men også med andre med barn
Åpen bhg var gull. Ellers prøvde vi å gå på lekeplasser rundtom. Men merker det var krevende (mye pga at jeg er utslitt av andre ting) så bhgstart nå som 2åring gleder vi oss max til.
Turer, leking, shopping, tegning, maling, baking, besøk hos oldeforeldre( hadde 7 av dem med eldste og ble 6 ca når yngste var 7 mnd). Litt i åpen bhg med eldste men snek kommune grenser så ble litt kortvarig. Mange turer på hytta( som jeg savner utrolig mye nå).
Gikk/trillet turer, besøkte venninner og familiemedlemmer som gikk hjemme eller jobbet turnus, handlet og gjorde andre ærend, lekte inne og ute, åpen bhg, gikk på lekeplasser/parker..
Babysvømming en dag i uken
Babycafe med babysang en gang i uken
Skogtur (i bæresele + gå selv)
Gå på biblioteket
Lekeplass
Formingsaktiviteter og lek hjemme (ute en tur hver dag)
Gikk himla mye turer med hundene, smørte matpakke, på lekeplasser, badeland, kafé, playdate hjemme hos hverandre eller ute. Var innom noen åpen bhg , men ble litt for mye kristen halleluja for meg så holdt ut noe for barnas sosiale lek med andre barn.