Dere som har hatt exu

Vea26

Betatt av forumet
Snøkrystallene2021❄️
Junibollene 2023
Marsmagi 2025
Hei!
Hadde selv exu i 2018, og den gangen blødde jeg sporadisk hele veien og hadde treg Hcg stigning. Denne gangen blør jeg ikke, og hadde fin Hcg-test forrige uke. Skal ta ny Hcg-test i dag, men klarer likevel ikke å legge fra meg frykten for enda en exu. Noen som har hatt exu hvor alt "tilsynelatende" har vært bra? Eller hadde dere også blødninger/lav stigning?

Jeg hadde blødninger og smerter etterhvert, men det var exu i keisersnittarret. Hcg tredoblet seg annen hver dag de første ukene før det ble dårligere stigning. Skjønner godt at du er bekymret. Husk at sjangsen er liten for at du har en exu på nytt, prøv å ikke ta sorger på forskudd :Heartred

Hei!
Hadde selv exu i 2018, og den gangen blødde jeg sporadisk hele veien og hadde treg Hcg stigning. Denne gangen blør jeg ikke, og hadde fin Hcg-test forrige uke. Skal ta ny Hcg-test i dag, men klarer likevel ikke å legge fra meg frykten for enda en exu. Noen som har hatt exu hvor alt "tilsynelatende" har vært bra? Eller hadde dere også blødninger/lav stigning?
Jeg hadde en exu for et år siden. Eggleder sprakk da jeg var 6+5, opererte den dagen. Sporadisk uka før hadde jeg fra svake ligamentsmerter til sterke smerter som strålte nedover låret. Trodde jeg hadde blodpropp ei stund. Ingen blødning. De så at embroet var feil plass men greide ikke å lokalisere det heilt ila den uka de oppdaget det til jeg måtte opereres. Er veldig redd ligamentsmertene nå!! Skal på ul på fredag for å sjekke om alt er som det skal( noe som egentlig er for sent… da jeg opererte når jeg var like langt forrige gang). Hcg stek fra 3000 til 8000 fra 5+5 til 6+5.

Hadde exu i 2018. Fikk sparsommelige blødninger allerede i uke 4. I uke 6 så sprakk egglederen.
Ble gravid 3 mnd etter operasjon med frøkna som er 3,5 år nå. Har en på 5,5 år, og nå har jeg termin 18. Juni med nr 3

Hadde en exu i 2007. Den sprakk i uke 7, ingen førtegn. Hasteinnlagt og fjernet ene eggleder. Ble gravid 3 mnd etterpå og resultatet er nå 14 år :) fikk ingen blødninger

Hadde exu i 2021. Blødde en del på mensdagen med skikkelige menssmerter og skjønte derfor ikkje eg var gravid. Slutta å blø etter 2 dager og var noenlunde symptomfri i 2 veker, men begynte å spotte to veker senere med magesmerter. Fann da ut eg var gravid og spottet /småblødde i en uke før egglederen sprakk 6+6 og eg måtte fjerne eggleder.

Back
Topp