Dere som har hatt en sa...

Fearless..

Forumet er livet
...hvor lang tid tok det før dere ble gravide igjen? Lurer så på når vi kan begynne å prøve igjen...

for meg tok det 5 månder da med hjelp av homopatmedisin[;)]

Jeg hadde utskarpning og fikk beskjed om å vente i 3 mnd.
Men ble ikke gravid før etter 2 år og 2 mnd

legen sa t mæ æ måtte vente ei stund.
å må vest vente t typen kommer heim ijænn.
har ikkje blitt gravid ennu etter sia æ nættopp har hatt SA

Fikk beskjed om å vente til etter neste mens før vi prøvde igjen. Ble gravid 6 måneder etterpå (så vi hadde god margin[;)])

jeg hadde SA med utskraping og fikk beskjed om at vi kunne prøve på nytt med en gang.......vi valgte allikevel å vente til jeg hadde hatt mensen en gang først.......akkurat ferdig med den nå¨så nå blir det spennende [:D]

Synd at du mista spiren din[:(]

Ander gangen eg hadde SA slapp eg utskraping. Fekk tabl som eg tok eit par dagar.
Etter denne SA vart eg gravid etter 14 dg, so datoen for Sa vart rekna som første dag av siste mens når me skulle finne termin. Svangerskapet gikk fint og eg fekk ein flott gut som er 11 år no[;)]

Ynskjer deg lykke til[;)]

Jeg hadde ikke utskrapning og ble gravid med en gang etterpå!![:)] Samme skjedde med søsteren min!![:)]

Fikk beskjed om å vente til etter mens med å prøve. Hadde SA med utskraping i oktober, gravid igjen i løpet av november. Så vi ventet kun til blødningen etter utskrapingen hadde gitt seg. Men det er jo veldig individuelt hva man orker etter å ha mistet.

Ble gravid igjen 2,5 uke etter sa jeg... det er brae å kjøre på! Spiren setter seg ikke før kroppen er klar for det uansett, kroppen vet best - derfor det noen ganger ender med SA og! Men selvfølgelig, du må jo være klar for det psykisk!

Jeg hadde SA i oktober 2005, og ble gravid med Jamie februar 2006.

jeg hadde en SA i februar, 6uker på vei. så ble jeg gravid igjen 17.mai. [:D] legen sa at det bare var tull å ha en mens i mellom,kroppen ordnet opp selv,og ble gravid igjen når den var klar for det.

vi fikk beskjed om å vente en mens å to før vi evt prøvde igjen!

men vi valgte å vente ,å ble gravid et år etter[:)]

Back
Topp