Dere som har hatt dåp

ilabom

Forumet er livet
Julibarna2014
Og laget koldtbord selv..
Hva brukte dere av penger på mat? [:)]
Vi blir ca 20 stk.. (sånn for å sammenligne med deres gjester)

Merker jeg begynner å bekymre meg for at denne dåpen skal gå hardere inn på en noget stram økonomi enn vi har mulighet til.. [:)]

E kje vanlig pris rundtom 195 kr per pers?

Vi skal lage koldbord selv, så blir jo ikke så veldig lett å regne ut ifra hva det koster å bestille, pr. kuvert.. [:)]

her skulle di ha 350,- pr hode, men vi prutet ned til 300,- dette er da dyrt i forhold til mange andre, men bare så du vet at det kan komme opp i den prisen også.. men her skal vi være i et lokale med servitører og alt dekket og klart også da... vi står for pynten selvsakt....[:)] Men vi skal også ha noen varmretter....

Sier det igjen jeg, vi skal LAGE koldtbord SELV [:D]
Hva det koster pr. kuvert ferdig hjelper meg lite [8D]

vi blir 16 og venninna mi som er kok rekna ut sånn grovt at det blei ca 1600 for å lage selv.. så vet ikke om det hjalp :P

vi laget snitter selv... med brus og alt man kan trenge fra dagligvaren kom vi på 1500 for 120 snitter... da med 40 med karbonade.. alt for mye mat til 20 pers[:D]

Vi laget selv til hun første, og skal helt klart gjøre det denne gangen til minsten også.. Havnet på rundt 2000,- for ALT, da er det maten, dessert og drikke[:)] Vi var 24 mennesker[:)]
Denne gangen blir vi 34 så gruer meg til å lage til alle[8D]

Eneste vi ikke hadde i den prisen er kaka vi bestilte med bildet på[:)]

Clovek, Mamsen og Anja; da ser det ut som vi ikke har bomma så altfor grovt alikevel da jo [:D]

Morellen: hehe, den siden har jeg faktisk brukt endel nå mens vi har planlagt, fin den! [:D]

Takk jenter!

Back
Topp