Dere som har hatt dåp...

Gåte

Betatt av forumet
Hvor kjøpte dere pynt til dåpen? Hadde dere mye blomster, og fiksa dere dette selv eller fikk dere noen til å lage oppsattser?

Jeg er helt blank på hvordan jeg vil ha det i dåpen med tanke på pynt og sånn [:'(]
Har dere bilder fra deres dåp, så kanskje jeg blir litt inspirert [:D][:)]

Jeg gjorde d veldig enkelt. Hadde langbord, med hvit duk. Og så en rosa sånn løper over. (kjøpte d på britts butikk/black design)
Så var jeg på nille og kjøpte fire pyntefat, fire rosa små telysholdere, noen pyntesteiner og dall..små pynteplastblomster som jeg la på fatene. Så lagde jeg 4 veldig enkle pyntefat og puttet på bordet. Så hadde jeg rosa servietter. Ble veldig fint faktisk. Kan se om jeg orker legge ut bilder senere. [;)]

om du blar litt bakover, så finner du en tråd som heter "dåp"... der står det litt [:D][:D]

Har ikke hatt dåp enda, så håper det blir bra[;)]

Jeg har kjøpt det meste på Nille[:)]

-Engangsduk
-lys. 2 kubbelys i hvitt i 2 str og et rundt lys i blått. Kjøpte 2 sett. Ett sett til hver tallerken.
-pynt. Sånne sølvvkuler av ståltråd i forskjellige størrelser som jeg skal legge utover bordet.
-tallerken til lysene.
-sølv-servietter.

Løper skal jeg kjøpe på Panduro og bånd til å ha rundt sanger.

[:)]

Også tenkte jeg å kjøpe noen små boller som jeg skal fylle med vann og klippe av stilker og ha de  flytende oppi der.

Vi hadde hvite duker, lilla kubbelys i to størrelser med sølvstjerner på som stod to og to på sånne fat/brett. Hjerter med sølvglitter liggende på bordet. Alt dette fra nille. Brukte lilla siden det var advent. I tillegg klippet jeg av stilken på orkidéer (den delen med blomster på) og la på bordene. Det ble veldig fint, men jeg glemte å ta bilder :(

Vi hadde bordet i en hestesko. Pyntet med hvite duker. Blå løper fra panduro. Hadde 5 kubbelys med bilder i en dessertskål. Med blå sand og en hvit rose oppi. I tilegg hadde jeg små lyseblå lys fra ikea som vi tente på. Satte små bamser rundt kubbelysa, populært for barna. [:)] Hadde 3 små vaser med hvite roser. to på bordet. ett på gavebordet.

Back
Topp