Dere som har hatt dåp..

*Precious*

Elsker forumet
(Sniker fra Oktober2010..)

Trenger masse inspirasjon og tips til dåp..Gjerne bilder. Skal ha dåp 31.12..

Jeg la ut en del bilder fra lillegutt sin dåp idag [:)] http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=22585807

vi hadde blomsteroppsatser som gikk i duse rosa, lillafarger og hvitt..så la vi litt opera mints på bordene..enkelt og greitt..

bryllupsweb.no har mye fin pynt, jeg kjøpte noe derfra på vår dåp :)

Kjempefint[:)] Flere tips?

ORIGINAL: happykine

har bare et bilde, og det var før jeg fant bryteren til taklyset, så er litt mørkt[8D]
her var spisebordet

kjøpte 12 små vaser på ikea til 5 kr stykket, som jeg tok 3 roser oppi. (klipte stilken). Hadde ordnet med 2 forskjellige rosafarger på rosene. kjøpte rosa dufttelys og 20 rimelige telysholdere på ikea). papirduken er fra Nille, også hadde jeg rosa løper på( gave & ide). rosa servietter lå på fatene i "ruterfasong". hadde også masse rosa pynteplastblomster spredt rundt omkring på løperen.

På gavebordet hadde jeg kun papirduk på, 2 rosa orkideer i hvite potter, et bilde av lillemor i sølvramme og rosa kubbelys :)

Fint d va :D
sånn løper hadd æ å :D
19 m t 19 kr på panduro :)

Vi gjorde det enkelt og jeg kjøpte matchende telys og servietter på Nille.
Så kjøpte jeg bordekor som jeg la utover bordet. Så satte jeg telys på krystalltallerkner og pyntet med stein rundt.
Ble veldig fint og enkelt.

Her er bilde fra dåpsbordet vårt. Hvit duk og hvite roser som tilhørte pensjonatet der vi hadde det, mørkerosa løper og servietter i mørk lilla/mørk rosa. På bordet hadde jeg 9 lysestaker med hvitt barokkmønster på, kjøpt på Nille til 20 kroner stk. Oppi der hadde jeg mørkerosa telys. Og så hadde jeg sølvfarga snøkrystaller som jeg strødde rundt på bordet.

Når storebror ble født så hadde jeg turkis som tema, da hadde jeg småbord, og på hvert av bordene hadde jeg en enkel glass-stake med en orange margeritt og noen få gress-strå i. I tillegg jadde jeg et speilfat med ett stort og to små kubbelys i turkis og en liggende orange margeritt , og turkise servietter med barokkmønster i ;)

Mye fine dåpsbord her [:)]Og mange gode tips[:)]

Back
Topp