Dere som har hatt cyster

Virka kjent mye av det der ja...føler det er noe i veien der nede om jeg kan si det sånn, og buler ut[:o] Har vanligvis slike som sprekker, men dette her er annerledes....ikke til å bli klok på denne kroppen

Jeg kontaktet fastlegen pga jeg følte forandringer ,men det kunne jo vêr andre grunner til forandringer da.så fikk tatt sete og mammografi og da fant di cysten .

Har hatt cyste før men merket ingenting den gang.fant den tilfeldig da jeg vi begynte med prøverørsmetoden behandling med min første mann,det ble slutt mellom oss midt i prosessen,den system tok de med kikkhull oprasjon gikk kjapt men da sov jeg og ble fylket med hos min mamma ...andre tider nå

Merket ingenting. Cysten ble oppdaget under hastesnittet jeg tok ta snuppa ble født. Vet ikke hvor lenge den hadde vært der før det.

Jeg var nettopp på sykehuset, siden jeg har hatt innmari vondt i høyre eggstokk, hadde veldig intense smerter og klarte nesten ikke å stå oppreist, og spiste smertestillende på smertestillende uten at det hjalp. Paranoid som jeg er var jeg heeeelt sikker på at jeg hadde livmorhalskreft. Men, det var "bare" en cyste og den var ikke stor heller. 3-4 cm eller noe slik.. Men jeg kjente det skikkelig godt. Jeg ble sendt hjem med noe paragin forte, og beskjed om at cysten går bort av seg selv [8D]

Back
Topp