dere som har hatt bursdag?

kkaasa

Elsker forumet
Nå er det jo en del som har hatt bursdag her inne.
Hva har dere servert?og hva har barna fått spise?

noen som har fått gaver som virkelig har falt i smak???
tips taes mot med takk

Vi tenkte å feire neste helg vi siden vi er dårlige nå. Blir såpass mange så tror vi gjør det enkelt jeg - kukk i kano med ullpledd over [:)] Det liker vel de fleste (pølse i brød med lompe over[;)])

ORIGINAL: Maryan84

Denne kaken forsvant i en fart[:D] Er ostekake... både voksne og barn likte den godt.

Eller så var krydderkake populært hos de små... også muffins med masse glasur og smågodt på da.
I barnebesøket fikk de pølser, kaker og gele[;)]

Ingen gaver som utmerket seg her.... fikk bare noen små leker og klær... resten var penger slik att vi kan kjøpe noe som han trenger.
så fin en kake...er så dårlig på å bake jeg...så trur ikke jeg klarer noe sånt......

vi serverte pizza med salat og pølser, kaker og kaffi.

Ida fikk (jeg kan legge ut bilder seinere):

En stor rosa ramme som hun kan ha bilde av alle hun er glad i inni,
rosa prinsessematboks i tinn,
penger,
3 rosa bokser i tre med lokk som hun kan ha dill dall i,
DVD,
diverse leker og en haug med klær

ORIGINAL: Maryan84

Skal jeg fortelle deg en hemmelighet... den kaken var dritlett å lage[8D]
Er en slik ferdig toro ostekake også grønn gele...
Tok først geleen i en ole brumm kakeform, lot den stivne før jeg tok i ostekremen... lot den stive også la jeg bunnen på toppen.
Lot bunnen bli kald og stiv før jeg dyppet hele formen i varmt vann en liten stund og veltet den over på ett brett.

Jeg er ikke noe bakemenneske... og sverger alltid til slike rør i hop kakemikser. Kakene blir alltid vellykkede[:D][:D]
hmmmm...så legger det bare lagvis i formen..etter som de stivner å er klar..hmmm skulle vel kanskje ha klart det...hihi
kanskje jeg må prøve det.....hehe

...

Veslemor fikk Hopsi-Daysi (sikker feil skrevet...) fra Drømmehagen, med musikk..
Den falt virkelig i smak!! Stor-gliste [:D] Finnes i Hinkel-Pinkel også!! [;)]

Her har vi hatt ett selskap også skal vi ha ett til neste helg også[:D]
Vi hadde bamse sjokoladekake, panda bløtkake og gele i forskjellige firgurer[:)] Droppa maten vi, hadde bare blitt stress...

Ho fikk mye klær denne gangen da, men ho fikk en brio putteboks som er populær også fikk ho sånn fisher price hoppe zebra av oss[:)] Den er kjempe populær! Var slosskamp her på bursdagen, søskenbarna på 2 og 3,5 elska den også![:D]

Ellers er fisher price learning home og fisher price sit to stand giraffe populære...

ORIGINAL: Line og mars snuppe

Her har vi hatt ett selskap også skal vi ha ett til neste helg også[:D]
Vi hadde bamse sjokoladekake, panda bløtkake og gele i forskjellige firgurer[:)] Droppa maten vi, hadde bare blitt stress...

Ho fikk mye klær denne gangen da, men ho fikk en brio putteboks som er populær også fikk ho sånn fisher price hoppe zebra av oss[:)] Den er kjempe populær! Var slosskamp her på bursdagen, søskenbarna på 2 og 3,5 elska den også![:D]

Ellers er fisher price learning home og fisher price sit to stand giraffe populære...

tenkte på det learning home..syns det er noe han syns er int. tenker jeg... eller vet jeg han får klær, drømmehagenleker av storebror,tenkte vi skulle kjøpe ny stol til han også... men stor familie så masse å ønske
eller så skal jeg prøve å lage ostekake..(spennende)skal oppdat dere... sjokoladekake,bløtkake og muffins...evt mat blir pølse..hihi
skal ha familie bursdag til søndagen, barnebursdag(bare noen venniner som har unger født i samme år) og blir det vel siste pulje neste søndag..STOR familie...

Takk for tips jenter=)

brødskiver med pålegg til alle (også minstemann [:D])
Kake min søster bakte , marsipankake med bringebær og ananas fyll (faktisk kjempe godt[:D])
og sjokolade muffins

Back
Topp