Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Maryan84så fin en kake...er så dårlig på å bake jeg...så trur ikke jeg klarer noe sånt......
Denne kaken forsvant i en fart[:D] Er ostekake... både voksne og barn likte den godt.
Eller så var krydderkake populært hos de små... også muffins med masse glasur og smågodt på da.
I barnebesøket fikk de pølser, kaker og gele[;)]
Ingen gaver som utmerket seg her.... fikk bare noen små leker og klær... resten var penger slik att vi kan kjøpe noe som han trenger.
ORIGINAL: Maryan84hmmmm...så legger det bare lagvis i formen..etter som de stivner å er klar..hmmm skulle vel kanskje ha klart det...hihi
Skal jeg fortelle deg en hemmelighet... den kaken var dritlett å lage[8D]
Er en slik ferdig toro ostekake også grønn gele...
Tok først geleen i en ole brumm kakeform, lot den stivne før jeg tok i ostekremen... lot den stive også la jeg bunnen på toppen.
Lot bunnen bli kald og stiv før jeg dyppet hele formen i varmt vann en liten stund og veltet den over på ett brett.
Jeg er ikke noe bakemenneske... og sverger alltid til slike rør i hop kakemikser. Kakene blir alltid vellykkede[:D][:D]

ORIGINAL: Line og mars snuppetenkte på det learning home..syns det er noe han syns er int. tenker jeg... eller vet jeg han får klær, drømmehagenleker av storebror,tenkte vi skulle kjøpe ny stol til han også... men stor familie så masse å ønske
Her har vi hatt ett selskap også skal vi ha ett til neste helg også[:D]
Vi hadde bamse sjokoladekake, panda bløtkake og gele i forskjellige firgurer[:)] Droppa maten vi, hadde bare blitt stress...
Ho fikk mye klær denne gangen da, men ho fikk en brio putteboks som er populær også fikk ho sånn fisher price hoppe zebra av oss[:)] Den er kjempe populær! Var slosskamp her på bursdagen, søskenbarna på 2 og 3,5 elska den også![:D]
Ellers er fisher price learning home og fisher price sit to stand giraffe populære...