Frøken firkløver
Forumet er livet
Hva koster sånn ca en brudepikekjole?? [8|]
Gjennomsnittspris liksom...? [:)]
Gjennomsnittspris liksom...? [:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *MissMe*
Jeg har sett kjempefine kjoler til 400-600kr. Sånn skikkelige kjoler liksom[;)][:)]
ORIGINAL: MammaMø og KråkaHmmm.. Jeg hadde kansje gjort det. For syns egentligt ikke at 1000 kr var så forferdelig mye.
Jeg har sett kjempefine kjoler til 400-600kr. Sånn skikkelige kjoler liksom[;)][:)]
Men ville du betalt 1000,- for å få sydd en du sjøl hadde spesifisert, for å få den til å matche med brudekjolen?? [8|] [:)]
ORIGINAL: Vand
Jeg fikk sydd kjolen slik at den passet min.... Hun tok totalt 500 kr! Ikke ille! [:D]
Men hvis du selv har en "standard" hvit kjole, så kan du godt kjøpe en "vanlig" brudepikekjole syns jeg! [:)]
ORIGINAL: MammaMø og Kråka
Jeg fikk sydd kjolen slik at den passet min.... Hun tok totalt 500 kr! Ikke ille! [:D]
Men hvis du selv har en "standard" hvit kjole, så kan du godt kjøpe en "vanlig" brudepikekjole syns jeg! [:)]
...den er ikke "standard" egentlig... [8|]
Men lurer på å kjøpe (eller låne) en helt plain, og så pynte den opp så den matcher allikevel...
Blir jo billigere da... [:)]
...den er ikke "standard" egentlig... [8|]
Men lurer på å kjøpe (eller låne) en helt plain, og så pynte den opp så den matcher allikevel...
Blir jo billigere da... [:)]
Kan ikke vi få en sniktitt? På type kjole iallefall?[:D][:D][:D][:D] *smiiiiiiiiler megafint* [:D][:D][:D][:D][:D]
ORIGINAL: Lene1986
JAAA legg ut bilder på den andre siden [:D][:D]
ORIGINAL: MammaMø og Kråkaden var nydelig!!!! [:D][:D][:D][:D][:D] Når jeg såg den så er jeg ganske sikker på at jeg ville ha fått sydd en som var ganske lik til snuppa. [;)]
JAAA legg ut bilder på den andre siden [:D][:D]
Done [:D]
Tror ikke det blir så lett å finne en kjole som matcher helt med den nei. Den var ganske så uvanelig men uttrolig nydelig!!!!

Nyydelig kjole. Spesiell, men kjempevakker!![:D]
Siden kjolen er litt spesiell i forhold til de typiske brudekjoler så er jeg ikke sikker på om je ville hatt lik til brudepiken. Rett og slett fordi jeg syns det kanskje blir for mye.[;)] Kjolen er jo litt tøff på en måte og jeg syns små søte jenter skal være små og søte..[8D] Dessuten kommer hun da til å ta bort oppmerksomheten fra din kjole, det er jeg sikker på...
Men det er meg da...[;)]
Siden kjolen er litt spesiell i forhold til de typiske brudekjoler så er jeg ikke sikker på om je ville hatt lik til brudepiken. Rett og slett fordi jeg syns det kanskje blir for mye.[;)] Kjolen er jo litt tøff på en måte og jeg syns små søte jenter skal være små og søte..[8D] Dessuten kommer hun da til å ta bort oppmerksomheten fra din kjole, det er jeg sikker på...
Men det er meg da...[;)]
Vil ikke at den skal være LIK!!! ...bare mer i samme gata enn marshmallowskjolene er [;)] Se i tråden en gang til da, for nå har jeg oppdatert med sånn jeg ser for meg at kjolen til snuppa skal være [:D]
Men det er meg da...[;)]
Vil ikke at den skal være LIK!!! ...bare mer i samme gata enn marshmallowskjolene er [;)] Se i tråden en gang til da, for nå har jeg oppdatert med sånn jeg ser for meg at kjolen til snuppa skal være [:D]
Den er kjempefin..[:D] Trodde kanskje du mente helt MAKEN...[8D][8D]
Men syns likevel den ser veldig lik ut den kjolen som ungene til søskenbarnet mitt hadde. De var sånn helt enkle med ivory bånd og broderier..[;)] Den kosta 499...