Dere som har hatt bryllup og brudepiker

ORIGINAL: *MissMe*

Jeg har sett kjempefine kjoler til 400-600kr. Sånn skikkelige kjoler liksom[;)][:)]

Men ville du betalt 1000,- for å få sydd en du sjøl hadde spesifisert, for å få den til å matche med brudekjolen?? [8|] [:)]

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

Jeg har sett kjempefine kjoler til 400-600kr. Sånn skikkelige kjoler liksom[;)][:)]

Men ville du betalt 1000,- for å få sydd en du sjøl hadde spesifisert, for å få den til å matche med brudekjolen?? [8|] [:)]
Hmmm.. Jeg hadde kansje gjort det. For syns egentligt ikke at 1000 kr var så forferdelig mye.

Vi kjøpte for ca 500 på brudesalong. Da var det tilbud på noen kjoler. Da fikk vi samme farge som brudekjolen min, og perlene var ikke så ulike heller. Får du sydd den får du sikkert enda mer match da, men du kan jo se hva de har først, tilfelle du finner en som passer supert til halve prisen [:)]

Jeg fikk sydd kjolen slik at den passet min.... Hun tok totalt 500 kr! Ikke ille! [:D]

Men hvis du selv har en "standard" hvit kjole, så kan du godt kjøpe en "vanlig" brudepikekjole syns jeg! [:)]

ORIGINAL: Vand

Jeg fikk sydd kjolen slik at den passet min.... Hun tok totalt 500 kr! Ikke ille! [:D]

Men hvis du selv har en "standard" hvit kjole, så kan du godt kjøpe en "vanlig" brudepikekjole syns jeg! [:)]

...den er ikke "standard" egentlig... [8|]
Men lurer på å kjøpe (eller låne) en helt plain, og så pynte den opp så den matcher allikevel...
Blir jo billigere da... [:)]

Men lurer på å kjøpe (eller låne) en helt plain, og så pynte den opp så den matcher allikevel...

Kan ikke vi få en sniktitt? På type kjole iallefall?[:D][:D][:D][:D] *smiiiiiiiiler megafint* [:D][:D][:D][:D][:D]

Kan ikke vi få en sniktitt? På type kjole iallefall?[:D][:D][:D][:D] *smiiiiiiiiler megafint* [:D][:D][:D][:D][:D]

Mmmh... vil ikke legge ut her i tilfelle snikere [;)]
Men skal prøve å få lagt ut bilde på andre siden [:)]

JAAA legg ut bilder på den andre siden [:D][:D]

ORIGINAL: Lene1986

Done [:D]
den var nydelig!!!! [:D][:D][:D][:D][:D] Når jeg såg den så er jeg ganske sikker på at jeg ville ha fått sydd en som var ganske lik til snuppa. [;)]

Done [:D]
den var nydelig!!!! [:D][:D][:D][:D][:D] Når jeg såg den så er jeg ganske sikker på at jeg ville ha fått sydd en som var ganske lik til snuppa. [;)]

Ja? ...for det er liksom ikke så lett å finne en matchings kjole... i alle fall ikke når ikke engang salongen som selger kjolen har en matchings brudepikekjole i sitt sortiment (ikke heller som bestillinsvare [8D])... [:)]

Men nå har jeg bestemt meg for å sjekke opp den potensielle lånekjolen i løpet av helgen, og har fått tillatelse til å gjøre noen justeringer på den dersom den passer i farge og sånt... Så kan være jeg får den til å passe fint sammen med min da [:)]

...tar å legger ut den kjolen jeg har mekket sammen til snuppa, på andre forumet, så kan dere si hva dere tenker om den [;)] Har tatt utg.pkt i et bilde av en kjole jeg fant på nett, tatt bort det som ikke passet og justert den til å matche min kjole mer [:)]

Tror ikke det blir så lett å finne en kjole som matcher helt med den nei. Den var ganske så uvanelig men uttrolig nydelig!!!! 

Nyydelig kjole. Spesiell, men kjempevakker!![:D]

Siden kjolen er litt spesiell i forhold til de typiske brudekjoler så er jeg ikke sikker på om je ville hatt lik til brudepiken. Rett og slett fordi jeg syns det kanskje blir for mye.[;)] Kjolen er jo litt tøff på en måte og jeg syns små søte jenter skal være små og søte..[8D] Dessuten kommer hun da til å ta bort oppmerksomheten fra din kjole, det er jeg sikker på...
Men det er meg da...[;)]

Tror ikke det blir så lett å finne en kjole som matcher helt med den nei. Den var ganske så uvanelig men uttrolig nydelig!!!! 

Takk
Har oppdatert andre tråden med bilde av brudepikekjolen "min" [:)]

Siden kjolen er litt spesiell i forhold til de typiske brudekjoler så er jeg ikke sikker på om je ville hatt lik til brudepiken. Rett og slett fordi jeg syns det kanskje blir for mye.[;)] Kjolen er jo litt tøff på en måte og jeg syns små søte jenter skal være små og søte..[8D] Dessuten kommer hun da til å ta bort oppmerksomheten fra din kjole, det er jeg sikker på...
Men det er meg da...[;)]

Vil ikke at den skal være LIK!!! ...bare mer i samme gata enn marshmallowskjolene er [;)] Se i tråden en gang til da, for nå har jeg oppdatert med sånn jeg ser for meg at kjolen til snuppa skal være [:D]

Men det er meg da...[;)]

Vil ikke at den skal være LIK!!! ...bare mer i samme gata enn marshmallowskjolene er [;)] Se i tråden en gang til da, for nå har jeg oppdatert med sånn jeg ser for meg at kjolen til snuppa skal være [:D]

Den er kjempefin..[:D] Trodde kanskje du mente helt MAKEN...[8D][8D]
Men syns likevel den ser veldig lik ut den kjolen som ungene til søskenbarnet mitt hadde. De var sånn helt enkle med ivory bånd og broderier..[;)] Den kosta 499...

Men det er meg da...[;)]

Den er kjempefin..[:D] Trodde kanskje du mente helt MAKEN...[8D][8D]
Men syns likevel den ser veldig lik ut den kjolen som ungene til søskenbarnet mitt hadde. De var sånn helt enkle med ivory bånd og broderier..[;)] Den kosta 499...

Sølvbroderi?? [:D] ...vet du i såfall hvor de kjøpte den?? [:)]

Back
Topp