Dere som har hatt barn med vannkopper

Elsure

Glad i forumet
Det går vannkopper i bhg for tida, å nå er jeg såååå usikker på om det er det snuppa har fått...

Hun starta med feber, snørr og hoste forrige tirsdag.
I helga var hun på hyttetur med mamma og pappa, kom hjem igår med noen illrrøde kinn, litt prikkete.
Idag morges så var noen av disse prikkene blirr væskefylte, men ikke sånn jeg trodde vannkopper ser ut, men mer kvise lignende.
Samme hadde skjedd med en prikk på håndleddet og en inni hånda.

I løpet av dagen er det kommet flere "kviser i ansiktet.

Ingen tegn til prikker på overkroppen, men et par på armer og bein. (Leser jo overalt at det starter i ansiktet og på overkroppen)

Synes det er sååå vanskelig å vite om dette er vannkopper eller ikke.

Hvordan var vannkoppene til deres barn?

Spent på å se åssen dette utvikler seg til imorgen.

Følger med her jeg.. snuppa mi har hatt brennkopper siden tors .. Men i dag fant jeg en blemme nede i lysken [&:]

Vannkopp, brannkopp eller kaffekopp ? Jeg hater dette sykdomsgreiene .. spes når det bare er å veeeeente!

Høres litt ut som det kan være det. Ikke sett noe her enda, men de sa i bhg i dag at flere hadde fått det.

Jeg syns også det kan høres ut som vannkopper. Alma hadde vannkopper (fikk det konstatert, legen tok en prøve) i november, og da var det bare noen få som var fylt med vann. Hun hadde heller ikke så veldig mange av dem. Det begynte også med feber, da vannkoppene kom var hun egentlig mye bedre allerede. Egentlig ganske greit å bli ferdig med vannkopper, syns jeg- jo eldre man er, jo sykere blir man vel.

Hun har fortsatt bare prikker i ansiktet.
Å jeg tror vel egentlig det er vannkopper hun har.

Å disse blemmene kan jo bryte ut i en ukes tid vel - så kan jo fort hende det kommer fler prikker.

Hørte også det var flere i bhg hjemme med vannkopper.

Almara - tok legen prøve mens hun hadde det eller etter hun hadde hatt det?

ORIGINAL: Elsure

Hun har fortsatt bare prikker i ansiktet.
Å jeg tror vel egentlig det er vannkopper hun har.

Å disse blemmene kan jo bryte ut i en ukes tid vel - så kan jo fort hende det kommer fler prikker.

Hørte også det var flere i bhg hjemme med vannkopper.

Almara - tok legen prøve mens hun hadde det eller etter hun hadde hatt det?

Han tok prøve mens hun hadde det, mener han tok på noen av vannkoppene med en bomullspinne. Fikk svar etter ca. en uke. Veldig greit å vite i ettertid at det var det hun hadde :)

Da var det visst ikke vannkopper Linnea hadde, men brennkopper...

Jeg dro ti llegen idag, for skulle sjekke om jeg hadde halsbetennelse.
I samme slengen spurte jeg legen om han kunne bekrefte for meg at hun hadde hatt vannkopper.
Men han synes det så ut som brannkopper.

Så da endte vi opp med antibiotika begge to [8|]

Men det som er deilig er at hun nå er klar for bhg på mandag - DET TRENGER HUN!!!!!!

[:D][:D][:D]

Back
Topp