Dere som har hatt både emmaljunga og simo

Masala

Juni12s humørspreder
VIP
Julibarna2014
Hvilken er dere mest fornøyd med, og hvorfor??:)
Jeg har kjøpt emmaljunga city cross, men i det siste har jeg hatt skikkelig lyst på simo:p haha


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi har en Emmaljunga som sovevogn i bhg og er veldig fornøyd med den! :) Har også en Simo vogn her hjemme som jeg er veldig fornøyd med! Solid og stor vogn med god plass i både bag og sportsdelen! Også er den veldig stødig og god og trille noe som er viktig da vi bor på landet. Liker også at man "spenner opp" kallesjen! :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Har begge jeg og, og er mere fornøyd med Simo sin, veldig solid og romslig :) også veldig lett å kjøre, men liker Emmaljunga og ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
je har 2012 mod emaljunga hjemme og ei gammal simo vogn i barnehagen, absolutt mest fornøyd med emaljungaen trillemessig, ellers syns jeg begge er romslige og gode
 
Jeg liker dypvognen på Simo vest og emmaljunga sin sportsvogn best :)
Hadde emmaljunga til eldste og Simo til minste :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Takk for innspill folkens☺️ er enda ikke sikker på hva jeg skal velge;D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har emmaljunga Edge hjemme, og Simo i bhg...Aldri prøvd Simo med bagen i da, da vi kun kjøpte sportsdelen for å ha som sovevogn...Jeg liker at fjæringen kan stilles inn på emmaljungaen. Når man skal over fortauskanter osv med Simoen må man presse vogna så langt ned før den letter, hvis du skjønner hva jeg mener:)
Liker også at myggnettingen er inkludert i kalesjen på emmaljungaen. Men liker kalesjen bedre på Simoen, og synes den virker enda lunere enn det emmaljungaen er...Fordeler og ulemper med begge:)
Synes også det er mye mer forskjellige og spennende design å velge i på emmaljunga, enn Simo..
Valgets kvaler;)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Jeg har simo og søstera mi har emmaljunga. Jeg liker ikke emmaljunga. Syns de er grusomme å trille, og mindre lune enn simo sin. Søstera mi var fornøyd, men ho likte en del detaljer på simo enn det emmaljunga hadde.

Lykke til med valget:)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Back
Topp