Om man behandler vognene pent og selger dem videre behøver det ikke bli så dyrt
Jeg kjøpte en nesten splitter ny Emmaljunga Mondial Deluxe (den var brukt under ti trilleturer og så helt ny ut) på Finn til 7500.
Etter ett år pent brukt solgte jeg den videre til 6500kr. Å ha den i ett år kostet meg altså 1000kr

veldig fornøyd med å ha en så fin og god vogn i babyperioden!
Ellers hadde vi en babyjogger city mini GT vi brukte daglig i 3 år til den var helt utslitt. Fant ut hvor den var billigst på prisjakt da vi kjøpte den i 2015 og fikk den til 2999. Den ble levert på resirkuleringstasjonen da den var helt falleferdig til slutt. Brukt opp rett og slett..
Kjøpte en ny babyjogger city mini GT (da vi elsker den vogna) til lillesøster, men vi ville ha matt grå så da kostet den litt mer, ca 4000kr. Men vi bruker den mye penere enn gi brukte den forrige (da hadde vi ikke bil så gikk med den overalt i all slags vær og føre), så kan godt tenkes vi får solgt den også videre når vi er ferdig med den.
Hvis ikke synes jeg det er en Ok pris for en vogn som vi kan bruke i mange år
Forøvrig bruker mange mye mer penger på en ukes ferietur enn de gjør på en vogn som kan brukes daglig i flere år. For meg er hverdagen viktigere å investere i enn ferie. Vi reiser lite på ferier.