Dere som har/har hatt hannhund

smash

Forumet er livet
VIP
Laban har blitt så sår rundt tissen sin... Han slikker mye på det, og han er mer rød nå enn for et par dager siden.
Noen som har vært borti lignende?
Kan jeg smøre han med sinksalve eller noe, eller må han til dyrlegen?

Noen som har vært borti noe lignende?

kan være han har fått sopp eller noe, så ville nok ha tatt en sjekk hos dyrlegen...

janett85 skrev:
kan være han har fått sopp eller noe, så ville nok ha tatt en sjekk hos dyrlegen...

Yapp, sopp eller en infeksjon. Ta han med til dyrlegen, godt mulig han trenger antibiotika eller annet. Og på slimhinner er det viktig å ikke behandle feil fordi det er så lett å irritere og plutselig er det blitt ti ganger verre. 

Det kan være forhudskatarr, ganske harmløst men sikkert fryktelig irriterende for de det gjelder emoticonVeldig mange hannhunder har det. Tror vi var hos vetrinær med det noen ganger men husker ikke hva vi fikk. Prøv Google

Han er ikke sår på selve tissen liksom, men på huden rundt... Ikke huden på tissen...
Men der som hunder ikke har hår..
Noen som skjønner hva jeg mener?

*lykkeligst* skrev:
Jupp, og svaret mitt er det samme som over

Ok, da får jeg ringe i morgen. Måtte hunden din gå med sånn skjerm? For å ikke slikke seg?

Nei. Smørte på kremen og passa på at han ikke slikka det av med en gang, men skjerm var ikke nødvendig. Det brukte han bare rett etter han ble kastrert. Og han likte det IKKE (skjermen altså) .

Back
Topp