dere som har/har hatt bekkenløsning

Gladibarn

Flørter med forumet
Lurer på om det er en mulig bekkenløsning på veg......vond og øm korsrygg.....kjenner det ekstra godt i venstre rumpeball :p er også øm framme ved skambenet og litt ut på sidene mot lår. Merker det heile dagen, men verst når eg set meg ned...verker litt på ein måte. Vondt å bøyr seg...så om dette fortsett blir det masse knebøy. Er snart 16 uker :)
Trur dere det er bekkenløsning?

Det var sånn det føltes på meg også. Har nå bekkenløsning i uke 12 og føler meg som en 80 år gammel dame :) haha

Sent from my iPhone using BV Forum

Høres ut som det.
Jeg merker det heldigvis bare når det er kaldt ute av uviss grunn.

Jeg kjenner også ubehag i korsrygg og halebein, etter å ha sittet hele dagen. Hjelp! Er jo bare 13 uker.

Jobber i bhg så siste veka har vore litt slitsom....ein ting er den vonde korsryggen....den verkinga eg får om kvelden når eg sett meg ned er litt ekkel.......redd det er noko gale. Men har sjekka med doppler avogtil (3.kvardag) og fullfart inni der <3

Jeg hadde vondt i symfysen og ut mot lyskene sist sv.skap, det var bekkenløsningsmerter. To andre sv.skap var det bekkenlåsning, med smerter i nedre korsrygg og hofter. Denne gang er det rygg og hofter igjen. Nesten bedre det....

Back
Topp