Tja, det ble jo en plutselig babyboom blant mine venner iallefall, så jeg kjenner endel som får barn iløpet av 2011 som heeelt sikkert kunne tenkt seg billige bleier [;)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Fru Riskorn
ORIGINAL: TonjeJenta
ORIGINAL: Fru Riskorn
Ingen av mine tåler Pampers med den syre-lotionen de absolutt skal ha i. Så jeg har kjøpt Libero. Men, om jeg hadde kjøpt noe mitt ufødte barn ikke tålte, så kunne jeg vel solgt det eller gitt det til veldedighet?
Syre-lotion? [8D] Har ikke sett at det står lotion overhode på mine.. men tuppa blir KNALLrød bare hun ser på en Libero.. så tror ikke de er bare milde heller. Hun reagerre ikke på noen bleier.. unntatt Libero.
Men til HI... vi kjøpte Landlord. De var mye mye mye rimeligere enn Libero.
Pampers brukte i alle fall lotion i alle bleier over New born str. Mine barn bruker Pampers frem til de er ferdige med New Born. Da er de superallergiske. Da eldstemann var liten stod det merket på dem at de var med lotion. Vet ikke om det er det fortsatt. Men, jeg vet at begge mine reagerer.
ORIGINAL: hirly
ikek at jeg hamstra så veldig.. men jeg kjøpte jo bare bleier jeg veit han bruker....
ORIGINAL: MissOddsteenOgMichee
Vet ikke [8D]
Jeg kjøpte pampers hehe :P liker ikke Liberoo[8D]
ORIGINAL: Destiny85
Libero er vel noe av det tryggeste man kan kjøpe til de små. Av alle årene jeg har jobbet i barnehage har jeg ALDRI hørt om noen som ikke tåler libero!
I tillegg får Amalie utslett veldig lett (har også en del eksem) og de bleiene passer perfekt til henne.
I verste fall selger jeg de, kan ikke se for meg at folk klager på 12 kr pakken[;)]
ORIGINAL: Destiny85Jeg har en som ikke tålte Libero. Fikk ikke utslett av noe som helst, men Libero ga henne kviser langt opp i nakken.
Libero er vel noe av det tryggeste man kan kjøpe til de små. Av alle årene jeg har jobbet i barnehage har jeg ALDRI hørt om noen som ikke tåler libero!
I tillegg får Amalie utslett veldig lett (har også en del eksem) og de bleiene passer perfekt til henne.
I verste fall selger jeg de, kan ikke se for meg at folk klager på 12 kr pakken[;)]
ORIGINAL: Frk.Keller
Ja nei altså.. Selv om DU ikke har hørt om det, betyr det jo ikke at det fins [;)] Du ser jo bare i tråden her at det faktisk er unger som får utslett og det som verre er av Libero-bleiene, så.
Jenta her får også utslett og blir ildrød av Libero-bleiene, men ikke av Pampers, da er hun alltid myk og fin [:D]