dere som har hamstret bleier under

Tja, det ble jo en plutselig babyboom blant mine venner iallefall, så jeg kjenner endel som får barn iløpet av 2011 som heeelt sikkert kunne tenkt seg billige bleier [;)]

Snuppa kan ikke bruke libero, så vi kjøpte pampers [:)]
Og om jeg hadde handle noe jeg ikke kunne bruke hadde det ikke vært værre enn å gi det bort!

Evt selge de på finn til samme pris som jeg hadde kjøpt de for, hadde sikkert vært telefinstorm med en gang [8D]

ORIGINAL: Fru Riskorn

ORIGINAL: TonjeJenta

ORIGINAL: Fru Riskorn

Ingen av mine tåler Pampers med den syre-lotionen de absolutt skal ha i. Så jeg har kjøpt Libero. Men, om jeg hadde kjøpt noe mitt ufødte barn ikke tålte, så kunne jeg vel solgt det eller gitt det til veldedighet?

Syre-lotion? [8D] Har ikke sett at det står lotion overhode på mine.. men tuppa blir KNALLrød bare hun ser på en Libero.. så tror ikke de er bare milde heller. Hun reagerre ikke på noen bleier.. unntatt Libero.

Men til HI... vi kjøpte Landlord. De var mye mye mye rimeligere enn Libero.

Pampers brukte i alle fall lotion i alle bleier over New born str. Mine barn bruker Pampers frem til de er ferdige med New Born. Da er de superallergiske. Da eldstemann var liten stod det merket på dem at de var med lotion. Vet ikke om det er det fortsatt. Men, jeg vet at begge mine reagerer.

Her er det akkurat omvendt. Reagerer på Libero, og tisset dessuten igjennom nesten hver natt[:'(] Så her i huset går det i Pampers. Har eg noe til overs så håper eg på en til snart som forhåpentligvis kan bruke dem, hvis ikke gir eg dem vekk[;)]

Libero er vel noe av det tryggeste man kan kjøpe til de små. Av alle årene jeg har jobbet i barnehage har jeg ALDRI hørt om noen som ikke tåler libero!
I tillegg får Amalie utslett veldig lett (har også en del eksem) og de bleiene passer perfekt til henne.

I verste fall selger jeg de, kan ikke se for meg at folk klager på 12 kr pakken[;)]

kjøpte ikke så mange pakker,så har de nok ikke så lenge[:)]men hadde eg hatt mange så kunne eg ha laget bleiekaker hehe[:D]

ORIGINAL: hirly

ikek at jeg hamstra så veldig.. men jeg kjøpte jo bare bleier jeg veit han bruker....

samme, bare med hun istedenfor han[:)] Har bare kjøpt noen pakker coop vi (*BEST I TEST*)[:D]

Jeg vet forresten at helsestasjoner ikke pleier å bli sponset av bleiemerkene mer og det er veldig greit for dem å ha litt bleier, så de tar nok gjerne imot[;)]

ORIGINAL: MissOddsteenOgMichee

Vet ikke [8D]

Jeg kjøpte pampers hehe :P liker ikke Liberoo[8D]

ORIGINAL: Destiny85

Libero er vel noe av det tryggeste man kan kjøpe til de små. Av alle årene jeg har jobbet i barnehage har jeg ALDRI hørt om noen som ikke tåler libero!
I tillegg får Amalie utslett veldig lett (har også en del eksem) og de bleiene passer perfekt til henne.

I verste fall selger jeg de, kan ikke se for meg at folk klager på 12 kr pakken[;)]

Neida, de tåler det sikkert fordi om de får knallrødt utslett av libero? [:-] Kan ikke bruke noe annet enn pampers her heller.

Vi handlet en del Libero, men er det lillegutt bruker da[8D]

Jeg kjøpte bare til han jeg allerede har jeg[8D] Og satser på at det jeg kjøpte varer til han er ferdig med bleier[;)]

Jeg har en som ikke tålte Libero. Fikk ikke utslett av noe som helst, men Libero ga henne kviser langt opp i nakken.

Ja nei altså.. Selv om DU ikke har hørt om det, betyr det jo ikke at det fins [;)] Du ser jo bare i tråden her at det faktisk er unger som får utslett og det som verre er av Libero-bleiene, så.

Jenta her får også utslett og blir ildrød av Libero-bleiene, men ikke av Pampers, da er hun alltid myk og fin [:D]

Har ikke kjøpt så veldgi mange, men om han ikke skulle tåle de, så har jeg masse venner med små barn som sikkert vil ha noen gratis bleiepakker[:)]

ORIGINAL: Frk.Keller

Ja nei altså.. Selv om DU ikke har hørt om det, betyr det jo ikke at det fins [;)] Du ser jo bare i tråden her at det faktisk er unger som får utslett og det som verre er av Libero-bleiene, så.

Jenta her får også utslett og blir ildrød av Libero-bleiene, men ikke av Pampers, da er hun alltid myk og fin [:D]

Jeg kan jo bare ta valg utifra mine egne erfaringer. Mine erfaringer er at jentungen her får utslett av pampers og at de billigmerkene ikke har godnok passform. Sjansen for at nestemann blir lik henne er større enn at han blir lik ditt barn, eller til de 3 andre som nevnte det over.
Jeg sa ikke at det ikke finnes barn som har fått en reaksjon, jeg sier jeg aldri har hørt om barn som har reagert!

rema skal bytte alle varer uten spm, men om de har egne regler nå ang bleier er jo mulig...

da har vi plutselig veldig mange bleier til overs å kan vel trygt si at vi har gjordt tidenes dårligste deal!![:D]

Back
Topp