dere som har hamstret bleier under

mohaha

Elsker forumet
bleiekrigen nå før jul. Både til kommende barn og barnebarn[8D] Hva gjør dere om barna ikke tåler libero?? Er det bytterett på bleiene?

ikek at jeg hamstra så veldig.. men jeg kjøpte jo bare bleier jeg veit han bruker....

Vet ikke [8D]

Jeg kjøpte pampers hehe :P liker ikke Liberoo[8D]

ORIGINAL: hirly

ikek at jeg hamstra så veldig.. men jeg kjøpte jo bare bleier jeg veit han bruker....

den er jo grei, men vet av mange som kjøpte til sine ufødte barn også. [:)]

mine reagerte på libero, vedig såre på tissen - skumle greier- for d va ikke noe godt tror jeg. min eldste gjorde, men yngste har bare hatt på ett par ganger, - men han ble m engang han og.

så her har jeg kjøpt pampers -

kjipt for de som har skikkelig hamstra ja, åsså sitter de der m ubrukelige bleier - sanns ingen bytterett vil jeg tro ?

De kan jo selge dem på Finn. [:D]

Ingen av mine tåler Pampers med den syre-lotionen de absolutt skal ha i. Så jeg har kjøpt Libero. Men, om jeg hadde kjøpt noe mitt ufødte barn ikke tålte, så kunne jeg vel solgt det eller gitt det til veldedighet?

Når snuppa her ikke bruker bleie lenger så gir jeg resten til barnehagen[:D]

man kan jo gi det tiol venner eller veldedighet!
eller selge de[8D]

jeg har kjøpt masse pampers! men det er jo det han bruker

ORIGINAL: *p!nk smile*

Når snuppa her ikke bruker bleie lenger så gir jeg resten til barnehagen[:D]

en flott løsning[:D]

Dette snakket jeg og ei venninne om i stad.. :)

Jeg hamstret til kommende barn, og om h*n ikke skulle tåle det så skal jeg gi det til krisesenteret..!
Evt til fattighuset eller kirkens bymisjon! :)

Noen som trenger det..

ORIGINAL: Fru Riskorn

Ingen av mine tåler Pampers med den syre-lotionen de absolutt skal ha i. Så jeg har kjøpt Libero. Men, om jeg hadde kjøpt noe mitt ufødte barn ikke tålte, så kunne jeg vel solgt det eller gitt det til veldedighet?

hurra for tøybleier![:)]

Vi har kjøpt både pampers og libero vi [:D]

bleiepakken kosta meg 5 kr[8D] så om eg har tapt 200 kr, så spiller det ingen rolle[:D] Da skal eg heller gladelig gi vekk bleiene til noen som trenger dei!

MEn håper jo selvfølgelig at babyen tåler bleiene!

ORIGINAL: MorTil2Gull

bleiekrigen nå før jul. Både til kommende barn og barnebarn[8D] Hva gjør dere om barna ikke tåler libero?? Er det bytterett på bleiene?

Da gir jeg dem til noen som tåler libero[;)]

Her har vi hamstret over 100 bleiepakker, de er borte innen den i magen er født så det er ikke noe problem ( har 2 bleiebarn )

Hadde jeg skulle hamstret til min ufødte, så hadde jeg gått på en smell [:D] alle mine venner brukte libero, det var de som var på sykehuset og jeg visste absolutt ikke at barn ikke kunne tåle en bleiesort [:)] uvitende førstegangs ja ... De 4 første ukene hans måtte jeg bytte på han og senga HVER eneste natt.. Han ble våt gjennom uansett hva jeg prøvde. Strupa jo nesten ungen til slutt for bleia måtte jo være for slakk???? [:-] etter ca 1 mnd leste jeg innpå her at ikke alle barn var like når det gjalt bleier[:)] gikk over til pampers, ungen er snart 2 år og har ikke hatt en våt nattdrakt[:)] så altså, jeg hadde sittet her med maaaaaange pakker libero bleier jeg ikke kunne brukt...

Syre-lotion? [8D] Har ikke sett at det står lotion overhode på mine.. men tuppa blir KNALLrød bare hun ser på en Libero.. så tror ikke de er bare milde heller. Hun reagerre ikke på noen bleier.. unntatt Libero.

Men til HI... vi kjøpte Landlord. De var mye mye mye rimeligere enn Libero.

ORIGINAL: TonjeJenta

Syre-lotion? [8D] Har ikke sett at det står lotion overhode på mine.. men tuppa blir KNALLrød bare hun ser på en Libero.. så tror ikke de er bare milde heller. Hun reagerre ikke på noen bleier.. unntatt Libero.

Men til HI... vi kjøpte Landlord. De var mye mye mye rimeligere enn Libero.

Pampers brukte i alle fall lotion i alle bleier over New born str. Mine barn bruker Pampers frem til de er ferdige med New Born. Da er de superallergiske. Da eldstemann var liten stod det merket på dem at de var med lotion. Vet ikke om det er det fortsatt. Men, jeg vet at begge mine reagerer.

Back
Topp