Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Fru Riskorn
Ingen av mine tåler Pampers med den syre-lotionen de absolutt skal ha i. Så jeg har kjøpt Libero. Men, om jeg hadde kjøpt noe mitt ufødte barn ikke tålte, så kunne jeg vel solgt det eller gitt det til veldedighet?
ORIGINAL: MorTil2Gull
bleiekrigen nå før jul. Både til kommende barn og barnebarn[8D] Hva gjør dere om barna ikke tåler libero?? Er det bytterett på bleiene?
Ingen av mine tåler Pampers med den syre-lotionen de absolutt skal ha i. Så jeg har kjøpt Libero. Men, om jeg hadde kjøpt noe mitt ufødte barn ikke tålte, så kunne jeg vel solgt det eller gitt det til veldedighet?
ORIGINAL: TonjeJenta
Syre-lotion? [8D] Har ikke sett at det står lotion overhode på mine.. men tuppa blir KNALLrød bare hun ser på en Libero.. så tror ikke de er bare milde heller. Hun reagerre ikke på noen bleier.. unntatt Libero.
Men til HI... vi kjøpte Landlord. De var mye mye mye rimeligere enn Libero.