dere som har høst07 barn....

*ceccemor*

Gift med forumet
og som bruker reimadress denne vinteren...hvilken str bruker barna deres?
jeg har ei sept 08 snuppe,og tenkte jeg skulle kjøpe en reima dress til neste vinter nå som det er salg...
hun bruker nå 74 i sin reimadress...og den er ganske passe i str...

så nå lurer jeg på om jeg burde kjøpe 86 eller 92 i neste dress? vet jo ikke hvor mye hun kommer til å vokse på ett år,og jeg vet jo at det er veldig individuelt... men tenkte jeg kunne sjekke hve de fleste bruker[:)]

snuppa mi er veldig lita da....men det kan jo forandre seg[8D][8|][:)]

hadde kjøpt 92[:)]

Har september 07 jente og hun har reima str 92 i år[:)]

Tror jeg hadde kjøpt 86 egentlig med mindre du tror hun kommer til å vokse masse. Jenta mi er ganske normal for alderen og er 2 1/2 år nå. Hun fikk reimadress i str 92 til jul og da byttet vi ut dressen i 86 som begynte å bli litt liten.

Hadde kjøpt 92-98![:)] Hun har enten 92 eller 98.. husker ikke, den ligger i barnehagen. Men hun kunne iallefall ikke hatt mindre, og hun er normal str. Og hun er 2 år og 3 mnd[:)]

Har nov07 og hun bruker str 92...

Har okt07-snuppe og ho har 98.. Greit når man skal ha fleeceklær inni.. Blir ikke trangt da [:)]

ORIGINAL: IshavsPia

Har okt07-snuppe og ho har 98.. Greit når man skal ha fleeceklær inni.. Blir ikke trangt da [:)]

er det reima dress? for de er jo så store i str...  blir den ikke alt for lang?¨

ORIGINAL: *ceccemor*

ORIGINAL: IshavsPia

er det reima dress? for de er jo så store i str...  blir den ikke alt for lang?¨

Det er reima,ja.. Eneste i føttene den er litt lang,men det er bare å brette opp [:)] Bedre det enn å ha en dress som ungen blir stiv i, p.g.a for liten plass når ho ska ha fleeceklær inni [:)]

Ikke heeelt høstbarn 07 her da, men juli 07 (2,5 år nå). Kjøpte nettopp Reimadress (park/overgangs/helårsdress), i str 110 til henne. Litt lange i beina, men ikke noe problem å bruke [:)] Men så har jeg ei lang jente da.

Har en september 07 gutt. Han har 2 dresser. En i str 86 som vi brukte i fjor også, og en i 110 som vi nettopp kjøpte[:)]
Den i 110 er stooor, men håper å få bruke den neste vinter også.. Den i 86 passer akkurat[:)]

har ei fra juni 07. hun var prematur og har alltid vært tynn, men er relativt lang! bruker 92 i reima denne høsten/vinteren, men hadde ikke gjort noe med 98, siden hun nok nærmer seg meter'n!:)

Jeg syns de fleste dresser er veldig store!

Bruker fortsatt en dress fra cubus som er str 80, men det er egentlig str 86 siden den fortsatt passer jenta mi som er rundt den høyden.

Bruker en annen dress som er str 86-92 og den er veldig stor enda.

tusen takk for alle svar[:)]

det ble en dress i 92...[:)] så da håper jeg at den passer bra til neste vinter[:)]

Back
Topp