Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hvor langt var dere på vei. Å er det lettest å høre med tom blære eller full blære har det noe å si??
prøvde i stad men fant ikke noe. Vet det. Kan være litt tidlig enda men skulle så gjerne hørt å fått en bekreftelse på att den er der liksom :))
jeg har ikke sånn doppler-ting så jeg har ikke forsøkt............ville bare gjøre deg oppmerksom på at overskriften kanskje bør endres bittelittegrann?
Hørte hjerteslag med Angelsounds doppler fra uke 11. Har for meg ikke hatt noe å si om blæra er full eller ikke. Slet litt første gangen, men det var fordi jeg lette for langt opp. Lyden var nærmere skambenet enn jeg trodde. Desssuten hjalp det å presse doppleren forsiktig ned med skrå og sakte bevegelser.
Fant den første gang i uke 9+5, men det var nok mest flaks. Fant den ikke igjen før uke 11+1. Ingen forskjell på full eller tom blære, har prøvd begge deler nå de siste dagene. :)
Hmmm... Er jo 11+4 men fant ikke noe. Å var ved skambeinet, prøvde å vinkle den under skambeinet på en måte. Forrige svangerskap fant jeg i uke 12 . Får bare prøve igjen en annen dag da.
Jeg fant på fredag, 11+1(?). Jeg prøvde ganske lenge første gang, men fant ingenting noen steder. Men så ventet jeg en times tid og neste gang fant jeg nesten med en gang. Rett over skambenet, midt på magen. Veldig vanlig å ikke finne hjertelyd så tidlig. Det er grunnen til at leger ikke vil prøve før etter uke 16.