dere som har hørt hjertelyden

Dollface

Forumet er livet
VIP
med doppler.. hjemme eller hos legen...

er dere tynne??

for jeg er eh.. ja.. ikke tynn.. og på legekontrollen på frdag så hørte han ikke pga "mye abdominalt fett..."

Jeg er undervektig og verken jeg eller legen har klart å høre noe hjerteslag..må vel vente til livmora kommer opp av bekkenet, uansett tror jeg...

Jeg er vel ganske normal av vekt. Da jeg var på. Kontroll hos legen i går fant han den. Men første graviditeten fikk jeg ikke hørt den før uke 13

Har my heng hud etter første svangerskap, og i fjor fant jeg den i uke 12. Og har prøvd en gang nå er 10+5 og har ikkje fummet den ennå. Blir forhåpentlig etterhvert.

Jeg er ikke tynn, men helt normal. 165, 63 kilo(noen kilo fra det forrige sv.skap henger igjen:P). Fant den uke 9, men tror det er veldig sjeldent:)

Normal vekt förste sv.skap og hörte hjerte i uke 11 :)
Normal vek nå oxo (samme som sist) men har ikke sjekket enda ... 

sa han det? da hadde jeg blitt fornærma.. hvertfall når du ikke er lenger på vei. er jo mange leger og jordmødre som ikke prøver å lete før uke 14-15 fordi det er vanskelig å finne.. å det kommer ikke bare an på hvor stor man er.

Jeg har jo litt mage, men den sklir liksom ut når jeg ligger på ryggen emoticon

Uansett, jeg var hos jordmor i går og hun fant ikke hjertelyden..hun klemte, og trykte og prøvde 3 ganger. Hun ble ganske stressa etter hvert, så jeg måtte roe henne ned, og ikke omvendt..eeh emoticon

Men jeg prøvde igjen selv når jeg kom hjem..første gang fant ikke jeg heller noe, men andre gang jeg prøvde fant jeg den, og da slo den ut på 165-168/min.

Men poenget mitt var vel at når du bare er 12 uker så kan det være maange andre grunner til at en ikke finner hjertelyd. Legen kunne bare sagt at det var for tidlig liksom emoticon

H0112 skrev:

Jeg har jo litt mage, men den sklir liksom ut når jeg ligger på ryggen emoticon

Uansett, jeg var hos jordmor i går og hun fant ikke hjertelyden..hun klemte, og trykte og prøvde 3 ganger. Hun ble ganske stressa etter hvert, så jeg måtte roe henne ned, og ikke omvendt..eeh emoticon

Men jeg prøvde igjen selv når jeg kom hjem..første gang fant ikke jeg heller noe, men andre gang jeg prøvde fant jeg den, og da slo den ut på 165-168/min.

Men poenget mitt var vel at når du bare er 12 uker så kan det være maange andre grunner til at en ikke finner hjertelyd. Legen kunne bare sagt at det var for tidlig liksom emoticon

Han sa det først altså.. at det kunne hende han ikke fant den... så jeg ble ikke så veldig fornærma

Jeg er ganske så overvektig, og hørte hjertelyden i går kveld. Jeg hørte den ikke hos jordmor da jeg var 10+6.
Jeg har prøvd angelsound'n uten gele jeg da, og det funket ikke (flau :) )
Men fikk det endelig til i natt, og ble SÅ glad.

Men måtte omtrent dytte den halveis inn i magen da, for tror livmora er ganske rett under skambeinet.

Mamii 27 skrev:
Jeg er ganske så overvektig, og hørte hjertelyden i går kveld. Jeg hørte den ikke hos jordmor da jeg var 10+6.
Jeg har prøvd angelsound'n uten gele jeg da, og det funket ikke (flau :) )
Men fikk det endelig til i natt, og ble SÅ glad.

Men måtte omtrent dytte den halveis inn i magen da, for tror livmora er ganske rett under skambeinet.

har fått låne en doppler nå så i morgen tidlig, når blæra er full og forhåpentligvis dytter på livmora så skal jeg prøve før jeg står opp

Back
Topp