Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har jo litt mage, men den sklir liksom ut når jeg ligger på ryggen
Uansett, jeg var hos jordmor i går og hun fant ikke hjertelyden..hun klemte, og trykte og prøvde 3 ganger. Hun ble ganske stressa etter hvert, så jeg måtte roe henne ned, og ikke omvendt..eeh
Men jeg prøvde igjen selv når jeg kom hjem..første gang fant ikke jeg heller noe, men andre gang jeg prøvde fant jeg den, og da slo den ut på 165-168/min.
Men poenget mitt var vel at når du bare er 12 uker så kan det være maange andre grunner til at en ikke finner hjertelyd. Legen kunne bare sagt at det var for tidlig liksom
H0112 skrev:Jeg har jo litt mage, men den sklir liksom ut når jeg ligger på ryggen
![]()
Uansett, jeg var hos jordmor i går og hun fant ikke hjertelyden..hun klemte, og trykte og prøvde 3 ganger. Hun ble ganske stressa etter hvert, så jeg måtte roe henne ned, og ikke omvendt..eeh
![]()
Men jeg prøvde igjen selv når jeg kom hjem..første gang fant ikke jeg heller noe, men andre gang jeg prøvde fant jeg den, og da slo den ut på 165-168/min.
Men poenget mitt var vel at når du bare er 12 uker så kan det være maange andre grunner til at en ikke finner hjertelyd. Legen kunne bare sagt at det var for tidlig liksom
![]()
Jeg er ganske så overvektig, og hørte hjertelyden i går kveld. Jeg hørte den ikke hos jordmor da jeg var 10+6.Mamii 27 skrev:
Jeg har prøvd angelsound'n uten gele jeg da, og det funket ikke (flau :) )
Men fikk det endelig til i natt, og ble SÅ glad.
Men måtte omtrent dytte den halveis inn i magen da, for tror livmora er ganske rett under skambeinet.