dere som har hørt hjertelyden på angelsound el

Snart2barnsmor?

Betatt av forumet
klarer dere å telle 170 hjerteslag i minuttet???
Lurer bare litt på hvordan det høres ut. Jeg har kun funnet min egen puls (flere forskjellige steder[;)]). Da kan jeg telle 70-80 pulsslag i minuttet. Kjenner jeg blit litt utålmodig etter å finne hjerteslagene siden "alle" her inne med angelsound har funnet den [;)]. Skikkelig misunnelig altså [;)]

jeg finner noe som banker veldig fort... men klarer ikke telle di... siden de går så fort hehe

jeg fant først min egen puls, også leita jeg leeeenge, før jeg fant en som gikk dobbelt så hurtig.
men finner den ikke igjen. fant den to ganger samme dag, sånn at gubbelubben skulle få høre og før han sovnet.

jeg klarer ikke telle den, du hører det tydelig bare, fordi den er nesten dobbelt som min [:D]
pluss har forsikringen om at det er min, fordi min forsvinner ikke, men det gjør babyens når den spenner rundt inni der [:)]

ORIGINAL: FruStina

jeg klarer ikke telle den, du hører det tydelig bare, fordi den er nesten dobbelt som min [:D]
pluss har forsikringen om at det er min, fordi min forsvinner ikke, men det gjør babyens når den spenner rundt inni der [:)]

hehehe, den forflytter seg fra dag til dag her. og dermed finne rjeg den ikke igjen hver gang.
men finner den nok om jeg leiter nok.

ja, flink til å gjemme seg de små, i dag kjente jeg tydelig hvor babyen lå, så fikk hjertelyden med en gang. Lurte et sekund på om h*n hikket også, for kom en skarp lyd med jevn avstand, akkuratt som når jeg selv hikker.....men vet ikke da, får vel svaret en gang når jeg virkelig vet at lillen hikker, og tester da [:D]

ja, flink til å gjemme seg de små, i dag kjente jeg tydelig hvor babyen lå, så fikk hjertelyden med en gang. Lurte et sekund på om h*n hikket også, for kom en skarp lyd med jevn avstand, akkuratt som når jeg selv hikker.....men vet ikke da, får vel svaret en gang når jeg virkelig vet at lillen hikker, og tester da [:D]

hihihihihiihihi

Har telt ca 170 slag! Ikke så lett men fikk det til etter 12 uker for da hører jeg hjertelyden mye bedre! :)

ka har dåke betalt for angelsounden? er det dyrt med 400?[;)]

å nå syns jeg min kan komme snart... bestilte på fredag da.. er sikkert ikke sendt enda engang ..

eg pleie aldri tella i 1 heilt minutt.
Telle feks i 20 sek og ganger d med 3. Eller i 10 sekund og ganger med 6. Mannen tar tida og sier start og stopp og eg ligger og hører og teller [;)]

er ikke dyrt det, betalte 349 kroner, og da sendte han gratis

kor kjøpte du din?[;)]

Jeg prøvde meg på å telle, men kom til 150 eller noe. Går så fort så er nesten umulig å telle [8D]

Tusen takk for alle svar [:)]
Kommer nok til å skjønne fort når jeg hører hjertelyden til babyen. Gleder meg til å høre den for første gang [:)]

Back
Topp