Dere som har hørt hjertelyd m doppler

Jeg har et lite spm, for i går og i dag føler jeg at jeg noen ganger hører noe lyder, men det forsvinner fort og er vanskelig å holde liksom. Er det sånn det er for alle i begynnelsen? Er 9+6 i dag. Jeg kan heller ikke presse den for langt ned heller for da hører jeg det ikke, men bare hvis jeg holder litt forsiktig. Men, det er bare på samme plassen, og hører ikke noe annet når jeg fører doppleren rundt i området.

Er så usikker på om det er noe jeg hører, eller om jeg bare vil så gjerne høre noe at jeg innbiller meg ting :p

Du er muligens litt tidlig ute? Jeg vet om mange som ikke hører noe før i uke 11-12 med doppler:)

Du er muligens litt tidlig ute? Jeg vet om mange som ikke hører noe før i uke 11-12 med doppler:)

Ja, og jeg stresser ikke med det om det ikke er hjertelyden jeg finner. Men har hørt litt etter den siden jeg var 8+4 og først i går plukket jeg opp en lyd som jeg ikke vet helt hva er, så nå er jeg nysgjerrig på andre sin erfaring. Synes jeg husker at flere fant den i uke 9.

Heisann :-) jeg var hos lege når jeg var i uke 11 hun prøvde og finne hjertelyd men advarte på forhånd at det er muligens for tidlig, og det stemte da hun ikke fant den. Kjøpte meg en doppler i uke 12 og da fant jeg hjertelyd og hørte spark:-) så kan være at det er litt tidlig enda.

Jeg tror du vil være veldig sikker på at du har funnet den, når du først finner den:) Den er over dobbelt så rask som din, så om du rekker å høre bare litt så tror jeg du blir sikker :) Er masse lyder man kan høre rundt om nedi der, og nå er den vel nesten gjemt nedunder skambenet ennå:) Pass på å bruk godt med olje/fuktighetskrem e.l. så blir det ikke så mye støy når du flytter rundt på den.

Back
Topp