Dere som har hørt <3 lyd

Novemberskatt14

Glad i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Er dere tynne eller har dere litt ekstra på magen?

Jeg har ikke hørt noe enda, vet det er tidlig, men er gøy å vite.

Jeg har endel på magen, men det ligger som et bildekk rundt magen, over symfysen har jeg ikke noe ekstra fett.

Jeg har litt til overs. Hørte 12+3. Ikke 11+3.:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg har også litt ekstra å være glad i.. hørte idag.. og jeg er 9+4, tror ikke egentlig det har så veldig mye å si om man er tynn eller ikke, er vel bare flaks om man treffer der spiren ligger:)

Jeg har prøvd noen ganger nå og ikke fått inn noe enda.. Tror jeg fikk inn ca uke 11 med førstemann, veide da 25kg mindre om det spiller no rolle

Jeg veide omtrent 20 kilo mer sist da jeg fikk høre hjertelyden for første gang, og da hørte jeg den nesten en uke før..

Skal sies da at jeg har måtte prøve å holde den i alle mulige vinkler, så får jeg den inn også forsvinner den igjen.. ikke så veldig lettvint med andre ord:p.. forstår at det er dumt, da jeg har prøvd tidligere selv og ikke hørt noe, bare vent noen dager og prøv igjen, så finner du den:D

Jeg har noe ekstra, fikk så vit høre lyden i dag, men hu på UL hadde problemer med å få den rett over hjerte ♡

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Det har ikke noe å si om du er tynn eller har noe ekstra. Kommer ann på morkakens plassering og babyen..:) er du heldig hører du tidlig uansett hva du veier :)

Sniker fra mai.
Her hørte jeg hjertelyd på første tidlige ultralyd i uke 7, da vi ønsket å bekrefte graviditeten:)

Jeg har litt ekstra og fikk høre på første JM kontroll i forrige svangerskap, men jeg husker ikke når den var for jeg har ikke det gamle helsekortet mitt tilgjengelig :S
Men mener det var relativt tidlig.

Jeg er 11+5 idag, har litt extra på magen men bmi sier at jeg er normalvektig, men er sånn at jeg kan ta et godt tak :p jeg hørte hjertelyd når jeg var til ul 11+0 og for første gang med angelsound idag :D verdens BESTE lyd! Gled deg/dere <3

Back
Topp