Dere som har gutter

3nydeligegutter

Glad i forumet
Liker gutten deres å kose puppen?
Lucas har alltid likt å kose t-shorte armen, magen, genserkanten osv. Og det har bare vært kjempe koselig.
Men det siste året har han blitt veldig intr i å kose puppen. Han tar enten hånden inn under t-shorten og finner veien opp til puppen eller så setter han seg godt til rette i armkrogen min og tar hånden ned i utringningen min. Skillelig fornøyd. Jeg synes ikke dette er så veldig kult, så jeg tar vett hånden hans med en eneste gang. Synes det er skikkelig irriterende og ubehagelig jeg.

Andre som har en sønn som liker dette?
Hva synes du om det?

Av og til, da pleier jeg ta hånden han sin vekk og si "mamma sin pupp" eller noe sånt, hehe... synes det er litt pinlig når vi er blant folk[8D]
Kristoffer er mer til å kose i håret mitt, eller egentlig hvem som helst sitt bare det ikke er hans eget[;)]

Han stapper av og til neven ned i kløfta, men jeg tar den fint ut igjen..

Her er han veldig opptatt av puppen om dagen, siden lillesøster spiser av den... Flere ganger har han spurt om å få spise av puppen, heldigvis har det roet seg litt nå da[:)]

Har en del venninner som ammer om dagen, og derfor har Leon blitt veldig opptatt av pupp. Han har spurt flere ganger om han kan få litt pupp[8|] Jeg har sier da at det bare er babyer som får pupp, og det vil han ikke være, for han er så stolt over å være stor gutt[;)] Så nå har han begynt å dra opp sin genser og gi pupp til kosebamsene sine[8|]

Back
Topp