Dere som har gutter..Hvor stor/liten?

Sammenliknet med kroppens størrelse er mannens penis blant de største blant primatene. Gjennomsnittslengden på en penis er rundt 14,7 cm i erigert tilstand, men kan variere en del. Størrelsen på penis i slapp tilstand vil normalt variere, både i lengde og omkrets, og sier lite om hvor stor penis kan bli når den er erigert. Penisen blir mindre og pungen blir strammere i kaldere omgivelser. I varme blir penisen avslappet og pungen slappere.

[:)][:D]
 
*ler*
 
vi har kun fått kommentar om at forhuden var noe trang.... dette var da han var 3-4mnd. men ser selv at den har vokst ganske mye, og imponerer mor stort når det blir knallhard og står rett til værs
 
ORIGINAL: bloomen

ORIGINAL: dingdong

ORIGINAL: overtid

ORIGINAL: bumpien

Jeg har også sett på linjalen, sitter med linjal her, og dette er jo SÅ avhenig av temperaturer og slikt. Men jeg mener jeg har lest at i slapp tilstand er 4 cm gjennomsnittet på en slapp penis. 

hi hi.. da er min kjære ihvertfall GODT over gjennomsnittet.. [8|]


Haha! Ja! Min også! Vi målte den slapp isted, bare ble sååå nysjerrig! [8D]


Haha, vi også :-))

 
må jaggu finne ut av dette vi og! *sleper med meg gubben og målebånd*
 
her har vi ikke fått noen kommentarer, men ut i fra mitt syn ser den helt normal ut =)

Se for dere sønnene våres om 20år... Når de snubler over denne tråden.... =)
 
ORIGINAL: bloomen

3 cm på en voksen mann når han er slapp er jo ikke mer enn: ..................... (har målt med linjal) [;)]

 
Det er ikke langt det der nei, og på en voksen man
Har dere sett den snutten på FB med konkuranse om minst snopp???
 
ORIGINAL: liseann

ORIGINAL: bloomen

ORIGINAL: dingdong

ORIGINAL: overtid

ORIGINAL: bumpien

Jeg har også sett på linjalen, sitter med linjal her, og dette er jo SÅ avhenig av temperaturer og slikt. Men jeg mener jeg har lest at i slapp tilstand er 4 cm gjennomsnittet på en slapp penis. 

hi hi.. da er min kjære ihvertfall GODT over gjennomsnittet.. [8|]


Haha! Ja! Min også! Vi målte den slapp isted, bare ble sååå nysjerrig! [8D]


Haha, vi også :-))


må jaggu finne ut av dette vi og! *sleper med meg gubben og målebånd*

målbåndet ligger klart, gjenstår bare å få de store ungene i seng så skal det jammen måles her også..[;)]
 
ORIGINAL: mamsentilwilliam

ORIGINAL: bloomen

3 cm på en voksen mann når han er slapp er jo ikke mer enn: ..................... (har målt med linjal) [;)]


Det er ikke langt det der nei, og på en voksen man
Har dere sett den snutten på FB med konkuranse om minst snopp???

he he.. ja.. han ene finner den jo ikke..
 
Tror jeg må gå å måle her også.. hehehehe
 
Dere er ikke sanne[:D]
 
Dripdrop: godt vant elr?[8D]
 
Og...har noen link til den på FB?[:-]
 
ORIGINAL: liseann

vi har kun fått kommentar om at forhuden var noe trang.... dette var da han var 3-4mnd. men ser selv at den har vokst ganske mye, og imponerer mor stort når det blir knallhard og står rett til værs

 
Har faktisk aldri sett den stått rett til vers her enda he he[8D]
 
Hahaha, jeg ler!!!
For en utrolig morsom tråd da [:D][:D]
Jeg har virkelig ikke tenkt over størrelsen jeg på mini, den er vel sånn normalt tenker jeg!
 
å hærre, hahahaha[:)] ler meg skakk
 
normal her i gården tenker jeg, 2-3 cm kanskje...ser helt vanlig ut liksom...
 
ORIGINAL: ~sniglan~

...og det er minstemann jeg snakker om ja, ikke sambo[8D][8D]

hi hi..
 
Ingen kommentar på dette.. Verken på Kristoffer eller gubbens utstyr..
Det er privat, og syns det er en æreskrenkelse og legge ut slikt på nettet..
men det er da MIN mening..
 
ORIGINAL: Elisabeth87

Ingen kommentar på dette.. Verken på Kristoffer eller gubbens utstyr..
Det er privat, og syns det er en æreskrenkelse og legge ut slikt på nettet..
men det er da MIN mening..


Tro det eller ei men denne tråden var faktisk ment som en seriøs forespørsel, siden legen kommenterte som han gjorde.. Nå tok det litt av med hele greia, men ingen har vel faktisk lagt ut eksakte tall om mennene sine.. Jeg sa bare han var større enn gjennomsnittet, og kjenner jeg mannfolk rett så er det ihvertfall ikke å KRENKE dem å få en sånn kommentar.

Når det gjelder barna er de faktisk ikke mer enn 8-10 mnd gamle, så om jeg sier t min sønn har en tissemann på 2-3 cm i denne alderen så må vel alle og enhver skjønne at det kan forandre seg på kort tid.. De har jo faktisk 18-20 år å utvikle seg på!
 
ORIGINAL: overtid

ORIGINAL: Elisabeth87

Ingen kommentar på dette.. Verken på Kristoffer eller gubbens utstyr..
Det er privat, og syns det er en æreskrenkelse og legge ut slikt på nettet..
men det er da MIN mening..


Tro det eller ei men denne tråden var faktisk ment som en seriøs forespørsel, siden legen kommenterte som han gjorde.. Nå tok det litt av med hele greia, men ingen har vel faktisk lagt ut eksakte tall om mennene sine.. Jeg sa bare han var større enn gjennomsnittet, og kjenner jeg mannfolk rett så er det ihvertfall ikke å KRENKE dem å få en sånn kommentar.

Når det gjelder barna er de faktisk ikke mer enn 8-10 mnd gamle, så om jeg sier t min sønn har en tissemann på 2-3 cm i denne alderen så må vel alle og enhver skjønne at det kan forandre seg på kort tid.. De har jo faktisk 18-20 år å utvikle seg på!

 
skjønte at det var et seriøst spørsmål, men i mitt lille hode,kunne det aldri falt meg inn og begynne og snakke om å måle, studere den for å finne ut sånn ca lengde o.l. for å så legge ut den info'en på en offentlig internettside..  Om Kristoffer eller Morten har mindre,gjennomsnittlig eller over gjennomsnittet har (ikke vondt ment) ingen av dere noe med.. (Det er ikke så frekt ment som det virker..[:)]) 
 
Det er helt greit at du spurte, ikke det jeg reagerer på.. Men det at folk legger ut såå privat info her inne, jeg reagerer på.. 
Hadde JEG villet gitt fra med ca lengde på Kristoffer, så hadde jeg heller svart deg på pm[;)]
 
men som sagt, dette er meg![:)]
Og det er på ingen som helst måte rettet mot noen! Bare mitt eget synspunkt[;)]
 
Jiiiiizes...syns det var en morsom tråd jeg da[:)] [:D]
 
Back
Topp