Dere som har gutter..Hvor stor/liten?

komlemamma

Gift med forumet
Dette er nok et litt rart spørsmål, men hvor stort/lite "stell" har guttene deres?
Sist vi var på kontroll med lege sa han at han hadde litt liten, jeg ble så overrasket for det hadde jeg overhode ikke tenkt på.. Den lille kroppen, hvorfor skulle den være større liksom, passet jo akkurat. Nå er dette 4 måneder siden og jeg synes ikke den har vokst noe, men hva er "vanlig" størrelse for denne alderen?

Hans er 2-3 cm, liten og nusselig...
 
Det er noe sånt her også[:)]
 
ORIGINAL: bumpien

Det er et helt umulig sprøsmål å svare på. Det er forskjellig fra temperaturen i rommet vi skifter bleie, om han må tisse, om han er klam, om han er varm osv.. Men 2 - 3 cm? om du snakker om sønnen din på 8 - 9 mnd høres det enormt ut. Kan hende jeg tar feil, for jeg har aldri målt. 3 cm er jo vanelig størrelse på en manns penis i slapp tilstand.. Jeg vil tro at penisen til gutten vår er omtrent 0,5 cm... eller noe lignende. 


Du kødder nå ja...
 
ORIGINAL: bumpien

Det er et helt umulig sprøsmål å svare på. Det er forskjellig fra temperaturen i rommet vi skifter bleie, om han må tisse, om han er klam, om han er varm osv.. Men 2 - 3 cm? om du snakker om sønnen din på 8 - 9 mnd høres det enormt ut. Kan hende jeg tar feil, for jeg har aldri målt. 3 cm er jo vanelig størrelse på en manns penis i slapp tilstand.. Jeg vil tro at penisen til gutten vår er omtrent 0,5 cm... eller noe lignende. 

Tuller du?

Men den er jo tynn og søt, men jo det er greit at øyemål ikke er min sterkeste side, men jeg vil si ca 2 cm når han ligger på ryggen på badet, litt mer når den er, tja hva skal man kalle det hos så små barn da? "Større"?
 
Hmhm... Med fare for å høres helt banal ut, så er Aksel jr ikke noe stor i det hele tatt. Den stikker bare rett opp, for den er for liten til å ligge[:)]
 
Men jeg tenker ikke noe spesielt over det utenom når folk kommenterer det slik som venninner hvis de skifter bleie på ham eller noe... Bryr meg ikke noe nevneverdig heller, for den har jo mange år å vokse på[:D][8D]
 
Nå har jeg tatt frem et målbånd for å se hvor langt det er.. og jeg holder på mitt, 2-3 cm, alt etter "tilstand"..

(han har nok gode gener etter faren.. tihi..[:D])
 
ORIGINAL: bumpien

ORIGINAL: overtid

ORIGINAL: bumpien

Det er et helt umulig sprøsmål å svare på. Det er forskjellig fra temperaturen i rommet vi skifter bleie, om han må tisse, om han er klam, om han er varm osv.. Men 2 - 3 cm? om du snakker om sønnen din på 8 - 9 mnd høres det enormt ut. Kan hende jeg tar feil, for jeg har aldri målt. 3 cm er jo vanelig størrelse på en manns penis i slapp tilstand.. Jeg vil tro at penisen til gutten vår er omtrent 0,5 cm... eller noe lignende. 

Tuller du?

Men den er jo tynn og søt, men jo det er greit at øyemål ikke er min sterkeste side, men jeg vil si ca 2 cm når han ligger på ryggen på badet, litt mer når den er, tja hva skal man kalle det hos så små barn da? "Større"?


Det kan hende jeg blir lurt av at den er så "bebi", men seriøst. Om penisen til lillegutten din ble kommentert osm liten når den er 2 - 3 cm så har lillegutten min en miniatyrpenis.

 
Det har nok min også, om ikke noe mindre en dverg da[8D]
 

Må sjekke det her skjønner jeg he he[:D] 
 
Tja rundt to cm her kanskje,tjukk og god ha ha[:D]
 
3 cm på en voksen mann når han er slapp er jo ikke mer enn: ..................... (har målt med linjal) [;)]
 
ORIGINAL: Helenemamsen

Hmhm... Med fare for å høres helt banal ut, så er Aksel jr ikke noe stor i det hele tatt. Den stikker bare rett opp, for den er for liten til å ligge[:)]

Men jeg tenker ikke noe spesielt over det utenom når folk kommenterer det slik som venninner hvis de skifter bleie på ham eller noe... Bryr meg ikke noe nevneverdig heller, for den har jo mange år å vokse på[:D][8D]

Hadde ikke legen kommentert det hadde jeg ikke tenkt på det heller.. Ikke noe jeg går rundt og tenker på, men kom plutselig på det i dag..
 
Okey...for å fylle ut en voksen mann sin slappe penis på 3 cm, må det henge en stor stor skinnflysse foran, for den skal vell fylles ut [;)]
 
3 Cm for en voksen penis hørtes veeeeldig lite ute [:-] 
trudde mannfolk hadde rundt 10 cm i slapp tilstand!!
 
ORIGINAL: bumpien

Jeg har også sett på linjalen, sitter med linjal her, og dette er jo SÅ avhenig av temperaturer og slikt. Men jeg mener jeg har lest at i slapp tilstand er 4 cm gjennomsnittet på en slapp penis. 

hi hi.. da er min kjære ihvertfall GODT over gjennomsnittet.. [8|]
 
ORIGINAL: bloomen

Okey...for å fylle ut en voksen mann sin slappe penis på 3 cm, må det henge en stor stor skinnflysse foran, for den skal vell fylles ut [;)]

Kan jammen ikke være rart igjen av stasen i slapp tilstand hos de som er omskårne da..
 
ORIGINAL: dingdong

ORIGINAL: overtid

ORIGINAL: bumpien

Jeg har også sett på linjalen, sitter med linjal her, og dette er jo SÅ avhenig av temperaturer og slikt. Men jeg mener jeg har lest at i slapp tilstand er 4 cm gjennomsnittet på en slapp penis. 

hi hi.. da er min kjære ihvertfall GODT over gjennomsnittet.. [8|]


Haha! Ja! Min også! Vi målte den slapp isted, bare ble sååå nysjerrig! [8D]


Haha, vi også :-))
 
ORIGINAL: overtid

ORIGINAL: bloomen

Okey...for å fylle ut en voksen mann sin slappe penis på 3 cm, må det henge en stor stor skinnflysse foran, for den skal vell fylles ut [;)]

Kan jammen ikke være rart igjen av stasen i slapp tilstand hos de som er omskårne da..


Sant nok det da [:)]
 
Back
Topp