Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Sjokomelk og potetmos med ene gutten, andre ikke noe spesielt. Kvalm men vært værre med jentene.
Men dem kroppslige forandringene var pupper som vokste veldig og tidlig kul på magen enn med jentene.
Lakris helt i førsten, men utover 3dje trimester ble jeg helt teit og ville spise murpuss fra vaskekjelleren. jeg fikk også hekta på vaskepulver og elska lukta av eksos. Følte meg helt gal. Var 18 år den gangen.
sniker, fødte en gutt i april, var bare kvalm helt i starten, lite symptomer eller cravings! ble nesten skuffet drakk masse melk, kanskje det var cravingen? hatet taco ( elsker det egentlig) mulig det var pga jeg fikk sånn sure oppstøt( noe jeg slet veldig med, men det er jo helt normalt under graviditet)
Spylervæske ikke som i at jeg drakk det selvsagt, men spylte vinduene i bilen ganske ofte det som er litt morsomt er at han elsker den lukten han også
Ellers tror jeg ikke at jeg hadde så mye mer cravings med han. Magen var høyere med han enn med jenta, men det kan ha med leie å gjøre (hun satt i seteleie).
Kvalm hele svangerskapet, men ikke noe oppkast. Taco var helt pyton, orka ikke lukta Ingen mat som frista, men måtte jo spise et eller annet, så var ikke noe «matkos» de ni mnd. Hadde ingen cravings, mer motsatt, ikke lyst på noen ting
Tisset ofte igjennom hele svangerskapet. Fikk stooooore pupper tidlig (store sammenlignet med tidligere, men ikke slike monsterstore, bare perfekte). Dødssliten og sov nesten hele tiden. Sovnet i bilen før vi hadde kommet ut av gårdsplassen, og sov hele veien nærmest (sover aldri i kjøretøy ellers). Tidlig Lykke te.
Kjenner meg igjen i mye av det dere skriver her, vi har jente fra før og føler dette svangerskapet hittil er ganske annerledes. Hmm, kanskje fordi det er en liten gutt som gjemmer seg der inne?
Var ikke spesielt kvalm, bare litt uggen en kort periode. Hadde vel egentlig ingen store cravings som jeg bare måtte ha. Men var veldig glad i leverpostei (noe jeg har nå også) og pommes frites.