Dere som har gjort det slutt med samboeren...

• Trådstarter Trådstarter Waxi
  • Opprettet Opprettet
W

Waxi

Guest
- Hva var grunnen til at du gikk fra han?
- Hvor lenge hadde du det i tankene før du faktisk gjorde det?
- Har dere et godt forhold nå i dag?
- Hvordan reagerte familie/folk rundt?
- Hvordan forandret forholdet ditt til svigerforeldrene seg?
- Hvordan synes du det er å bo alene og i tillegg ha jobb og barn?
- Føler du at du får litt ekstra tid til deg selv, og til å dra ut med venner og bekjente?

Håper du kan svare[:)] Jeg er såååå glad i svigerforeldrene mine[&o]

- Hva var grunnen til at du gikk fra han? var ikke kjærlighet, kunne like gjerne bodd sammen med en kamerat.
- Hvor lenge hadde du det i tankene før du faktisk gjorde det? ca 5 mnd...
- Har dere et godt forhold nå i dag? ja!
- Hvordan reagerte familie/folk rundt? aner ikke - ingen som har sagt noe til meg om det...
- Hvordan forandret forholdet ditt til svigerforeldrene seg? ingenting er forandret
- Hvordan synes du det er å bo alene og i tillegg ha jobb og barn? slitsomt og ensomt
- Føler du at du får litt ekstra tid til deg selv, og til å dra ut med venner og bekjente? nei omvendt! har så mye mindre tid for meg selv! både små tider mens sønnen min er våken (som til å dusje, lage middag osv) og etter sengetid at jeg må være hjemme uten å kunne dra ut noe sted for ingen andre er hjemme til å se til mini som sover.

ORIGINAL: Mrs Lutz

- Hva var grunnen til at du gikk fra han? var ikke kjærlighet, kunne like gjerne bodd sammen med en kamerat.
- Hvor lenge hadde du det i tankene før du faktisk gjorde det? ca 5 mnd...
- Har dere et godt forhold nå i dag? ja!
- Hvordan reagerte familie/folk rundt? aner ikke - ingen som har sagt noe til meg om det...
- Hvordan forandret forholdet ditt til svigerforeldrene seg? ingenting er forandret
- Hvordan synes du det er å bo alene og i tillegg ha jobb og barn? slitsomt og ensomt
- Føler du at du får litt ekstra tid til deg selv, og til å dra ut med venner og bekjente? nei omvendt! har så mye mindre tid for meg selv! både små tider mens sønnen min er våken (som til å dusje, lage middag osv) og etter sengetid at jeg må være hjemme uten å kunne dra ut noe sted for ingen andre er hjemme til å se til mini som sover.

takk for svar[:)] håper du finner drømmeprinsen snart da, om du ikke allerede har funnet en ny[;)]

- Hva var grunnen til at du gikk fra han?
Han forandret seg veldig da vi ventet andremann. Drakk ved minste anledning og gjorde aldri noe her hjemme, tok seg ikke av barna engang uten at jeg måtte spørre. Underveis mistet jeg følelsene for ham og valgte å gjøre det slutt.
- Hvor lenge hadde du det i tankene før du faktisk gjorde det?
Lenge. Hadde det i tankene rundt et år, men ble mer intens tenking det siste halvåret.
- Har dere et godt forhold nå i dag?
Ja, vi er gode venner i dag, og prøver å finne på noe sammen med ungene når det lar seg gjøre.
- Hvordan reagerte familie/folk rundt?
De fleste jeg har rundt meg visste hva slags forhold vi hadde, så det var ingen overraskelser da jeg fortalte om det. Mange var glad på mine vegne for at jeg hadde tatt det valget.
- Hvordan forandret forholdet ditt til svigerforeldrene seg?
Hadde ikke så mye kontakt med de da vi var sammen. Har ingen kontakt nå annet enn hvis vi møtes tilfeldig.
- Hvordan synes du det er å bo alene og i tillegg ha jobb og barn?
Synes det går greit. Det er selvfølgelig slitsomt til tider, men siden bf aldri bidro med noenting er det ikke de store endringene.
- Føler du at du får litt ekstra tid til deg selv, og til å dra ut med venner og bekjente?
Ja! Jeg hadde aldri mulighet til å reise noen steder da vi var sammen, men nå som barna er hos bf annenhver helg har jeg endelig litt tid for meg selv! [:D]

ORIGINAL: trekløver`n

- Hva var grunnen til at du gikk fra han? Kommunikasjonssvikt, manglende følelser, ikke lyst mer og mye mer..
- Hvor lenge hadde du det i tankene før du faktisk gjorde det? 7-8 mnd tror jeg
- Har dere et godt forhold nå i dag? Begynner og bli bra nå tror jeg, et halvt år etter.
- Hvordan reagerte familie/folk rundt? Hans sine ble sjokkert, mine ble det ikke...
- Hvordan forandret forholdet ditt til svigerforeldrene seg? Stivnet, helt unødvendig...
- Hvordan synes du det er å bo alene og i tillegg ha jobb og barn? Fantastisk!
- Føler du at du får litt ekstra tid til deg selv, og til å dra ut med venner og bekjente? Ja, masse!! [:D]

Håper du kan svare[:)] Jeg er såååå glad i svigerforeldrene mine[&o]

Back
Topp