Kva førte til at de gav opp? Korleis gir de mat no? Pumping, mme?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men det er da normalt å gå ned i vekt de første tre-fire dagene. Den neste uken burde det jo gå oppover, det er klart. Men du har ikke bare for mye toppmelk? Det er den fete bunnmelken som babyen legger på seg av. Ang næring så vil delamming gi like mye av de imunforsvarstoffene som når man fullammer, da dette konsentrerer seg i melken om man har/gir mindre mengdeFikk til både teknikken og hun fikk i seg 30 ml etter 30 min med amming på sykehuset. Alt gikk helt fint med selve ammingen, fikk masse melk og trodde hun la godt på seg siden hun fikk i seg mellom 30 og 60 ml etter hver amming. Men allerede etter to dager på sykehuset så hadde hun gått ned nesten 600 gram,så ga litt mme etter amming og hun la på seg 10 gram, og de mente dette skulle gå bra. Så fortsatte å amme hver andre-tredje time når vi kom hjem i en uke, dro til veiing og hun hadde gått ned 10 gram... Så det er rett og slett ikke næring i melka mi,samtidig som en infeksjon herja i kroppen min,så da orka jeg rett og slett ikke styret,innså at dette ble mitt tredje mme barn og dro for å kjøpe inn mme og flasker. Lei meg for nå som jeg endelig fikk til ammingen så er det ingen næring i den, men d viktigste er at litjtuppa får i seg mat,hun var nesten helt uttørket,vurderte å legge henne inn igjen, men hun kviknet til allerede etter tre måltider med mme
Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app