Dere som har giftet dere...

Foreldrene våre betale.. tror det blei litt over 30,000. Vi var rundt 80 gjester.

ORIGINAL: smash

Foreldrene våre betale.. tror det blei litt over 30,000. Vi var rundt 80 gjester.

Det var ikke så gale nei[;)] Trudde det var nærmere 100.000 jeg[&:] Men det er jo selfølgeligt alt etter hvor my man lennger i det selv..

Tok ikke opp lån. Fikk 40000 fra foreldrene våre. Med bryllupsreisen (som var dyr) ble det ca 200.000 [&:]

Venninna mi brukte ca 350 000 på sitt bryllup, inkl bryllupsreise. Det var 130 gjester, og ble ikke spart på noenting. Hadde fri bar f.eks.
Hun fikk 250 000 kr av foreldrene, resten betalte de selv. Tror de tok opp noe lån og hun angrer på det i dag.

ORIGINAL: sofie25

ORIGINAL: smash

Det var ikke så gale nei[;)] Trudde det var nærmere 100.000 jeg[&:] Men det er jo selfølgeligt alt etter hvor my man lennger i det selv..

Nei, man trenger ikke å gjøre det såååå dyrt!
Vi hadde kun familie og forlovere og de som reiste langt, til middag, ca 30 stk.
Også var det mange som var så snille å bakte kaker og sånn[;)]

Det var et kostbart bryllup (jeg vil ikke ut med sum her for jeg føler ikke for å få dritt fra folk), men vi hadde pengene og ville aldri tatt opp lån for å gifte oss.

ORIGINAL: Mirihi

Det var et kostbart bryllup (jeg vil ikke ut med sum her for jeg føler ikke for å få dritt fra folk), men vi hadde pengene og ville aldri tatt opp lån for å gifte oss.

Synd at ikke folk klarer å unne andre noenting.[&o]

Det kostet litt over 100 000 kroner (uten bryllupsreise). Vi fikk 40 000 fra foreldre og så sparte vi resten selv på et år. Ville ikke tatt opp lån for å gifte meg[:)]

Hadde ca 50 gjester. Selv om vi prøvde å gjøre ting rimelig kom det seg på 50-70 000kr. Fikk et par tusen i hjelp fra mine foreldre. Sparte opp penger og kjøpte inn litt og litt. Brukte feriepengene også. Og bryllupsreise har vi ennå ikke hatt. [;)]

Har bare grovregna på det, og ble rundt 30tusen...
Foreldrene våre hjalp til..
+ at vi betalte litt med pengene vi fikk i bryllupsgave..

Vårt ble på ca 200000,- med middag og kaffi til 90 stk, kjole, klær til mannen min og begge ungene, frisør, sminke, takkekort, servietter.

Det er faktisk de små tingene som ikke koster så mye som blir en del.........

Back
Topp