Dere som har giftet dere.

Puffen

Elsker forumet
Hvor lang tid etter bryllupet sendte dere ut takkekortene?

Vi har nettopp fått bildene og nå midt i jula og alt så blir det liksom litt feil å sende julekort og takkekort. Vil vente til etter nyttår. Men da blir det 5 mnd siden bryllupet. Er det for sent?

Aldri for sent.. tror det tok 4 eller 5 måneder her også... bildene ble nemlig borte i posten... [8D]

ja, det syns jeg er sent.
Vi var i bryllup i august - og har ennå ikke fått takkekort.. jeg er ikke den eneste i familien som reagerer på det.
Vi giftet oss på lørdag, og jeg sitter og mikker med takkekort nå.. Sender de samtidig som julekort.. er jo to forskjellige kort - julekortene er mest fra tobias, takkekortene er fra oss..

Vi giftet oss i august og sendte ut takkekortene i julen. (Det var lettere å få overlevert dem personlig til flere når de var hjemme i julen) 

Vi giftet oss i slutten av august, har ikke sendt ut enda og det blir vel ikke før etter nyttår..[:)]

Et år og 2-3 mnd etter... lalalala.... treig jeg??

Vi giftet oss i juni, og enda ligger det igjen endel takkekort her[&:]

Det er sprøtt hvor vanskelig det skal være å få kjørt ut de takkekortene[:@]

ORIGINAL: Dollface

Vi var i bryllup i august - og har ennå ikke fått takkekort.. jeg er ikke den eneste i familien som reagerer på det.
Vi giftet oss på lørdag, og jeg sitter og mikker med takkekort nå.. Sender de samtidig som julekort.. er jo to forskjellige kort - julekortene er mest fra tobias, takkekortene er fra oss..

Har fotografen fått prøvebildene deres og dere har funnet ut hvilket bilde dere skal ha og fått de laget i løpet av 5 dager. Det er imponerende!!!!

Vi har nettopp fått prøvebildene pga at de hadde mye å gjøre på labben der de skulle lage bryllups-albummet..........................

Gikk vel 5-6mnd før vi fikk ut de siste..

Kjenner et par som gifta seg i juli i fjor (2008), og de har enda ikke fått ut takkekortene..
Fotografen er så jævli buzzy, så de har ikke fått tatt bildene enda heller [8|][&:]

Vi giftet oss 4. april og begynte å dele ut takkekortene i slutten av juni. Siste kortene ble levert for ca. 1 måned siden. Så synes ikke jeg var så sein med å begynne å få dem ut, men tok litt tid å få ut alle sammen[:)]

ORIGINAL: Puffen

Har fotografen fått prøvebildene deres og dere har funnet ut hvilket bilde dere skal ha og fått de laget i løpet av 5 dager. Det er imponerende!!!!

Vi har nettopp fått prøvebildene pga at de hadde mye å gjøre på labben der de skulle lage bryllups-albummet..........................

Vi hadde amatørfotograf, jeg får alle bildene på cd og sender de til fremkalling selv, evt lager kortene selv.. er de to siste alternativene jeg sitter og mikker med nå mens jeg venter på bildene.. [;)]
Kan forstå at det tar litt lenger tid med en proff fotograf, men de to siste bryllupene jeg var i, der kom takkekortene innen en mnd iallefall.. ikke 4..

Nå vet ikke jeg om Dollface brukte fotograf da, men om man ikke gjør det går det jo fortere.

Ikke snakk om at jeg skal ha fotograf! Jeg skal bruke min fantastiske kusine [:)]
Blir mye bedre bilder av meg når jeg klarer å slappe helt av, og kan bestemme akkurat som jeg vil [:D]

ORIGINAL: camika

Vi giftet oss i juni, og enda ligger det igjen endel takkekort her[&:]

Det er sprøtt hvor vanskelig det skal være å få kjørt ut de takkekortene[:@]

Kan sign denne jeg
Meen bedre sent enn aldri vet du[;)]

Vi giftet oss 25 juni, og jeg sendte de ut i nov/des. Skrev god jul og godt nyttår bak på konvolutten. ( 2 fluer i en smekk... )

Vi hadde amatørfotograf, jeg får alle bildene på cd og sender de til fremkalling selv, evt lager kortene selv.. er de to siste alternativene jeg sitter og mikker med nå mens jeg venter på bildene.. [;)]
Kan forstå at det tar litt lenger tid med en proff fotograf, men de to siste bryllupene jeg var i, der kom takkekortene innen en mnd iallefall.. ikke 4..

Vi fikk laget sånn montasje album, kanon stillig!!!!!!!! Men bildene vi tok av minstemann lørdagen etter vi giftet oss kom jo mye tidligere, så det hadde nok mye å si at vi ikke skulle ha "vanlige" prøvebilder.

Jaja, de som venter på noe godt venter ikke forgjeves, hehe! [:D][:D]
Og vil de ikke ha bildene når de kommer så får de sende de i retur!!!

ville sendt de så fort jeg hadde hatt mulighet[:)]

Vi sendte de denne uka, gifta oss 10.juli, så jeg syns ikke det gjør noe om du venter til over jul [;)] 

Vi fikk Emil 6 uker etter at vi gifta oss da så vi har hatt litt annet å bruke tida på [:)]

Tok vel 6-7mnd. å få de ut her. Bare fordi jeg er treeeig[8D] Ble litt mobbet, men ingen var sure for det da.

De sendte jeg ut etter 22 dager. Tok 10 dager fra vi tok bildene til vi fikk de. Så tok det 10 dager når vi bestilte kopiene. Så jeg må si jeg var flink og rask! Hehe[:D] Jeg ville reagert hadde det gått mer enn 2-3 mnd! [:D]Men det er MIN mening[:)]

Back
Topp