Dere som har giftet dere!

ORIGINAL: merete_80

ORIGINAL: DenicaD

Jeg syns det hadde vært rart om pakkene ikke ble åpnet på dagen, ja.

Jeg er veldig glad i pakker, og elsker å åpne dem, men akkurat på bryllupsdagen overlevde jeg fint å la noen andre ta ansvar for det.

Okey. Hadde du giddet å sittet i 1-2 timer, kanskje mer på sett på to som åpner pakkene?

og hva er grunnen til at de måtte bli åpnet på dagen?

Kunne det evt. blitt åpnet før? at gjestene levere gaven før bryllupet.

Har da aldri skrevet at jeg skal sitte å se på de som åpner pakkene?

Du må jo gjerne be gjestene levere gavene før, men er vel ikke alle som har mulighet til det.

Vet ikke om du prøver å være vanskelig, men er vel ikke så rart at de andre gjestene også er nysgjerrig på hva man har fått.

Men, for all del, vil du gjerne åpne gavene dagen etter så skal ikke jeg nekte deg. Det bare virker rart for meg.

Jeg tror du misforstår meg når jeg skriver[:D]

jeg bare kom med et spørsmål ekstra iforhold til hva du svarte, mente det ikke noe surt el. lign. om du tok det slik[:D]
herreli, jeg lurte jo bare[:D][:D]

Den oppgaven fikk mine venninner. De skrev nr og navn i en bok slik att vi hadde kontroll over alt. 3 store bord med gaver gla de tok på seg jobben [:D]

ORIGINAL: Sanka

Her åpna noen alle pakkene for oss.

Så når vi alle kom i lokalet sto alt oppført i et hefte hvem vi hadde fått av og hva.
Alle andre som kom i bryllupet ville jo også se alt vi fikk da.

Jeg liker også det når jeg er i andres bryllup, å se alt det fine de har fått.

Sign.

her hadde vi folk som åpnet for oss.. de gjorde det mens det var pause mellom mat og kaker.. mange av gjestene som synes det var bra, for de var nysgjerrige på hva vi fikk..og da fikk vi også fylt "pausen" med noe.. vi benyttet anledningen til å ta litt bilder ute med søskenflokk ++, og sirkulere litt blandt gjestene!

vi hadde pakkeåpner
for var jo så hyggelig å kunne stå å se over etterpå hva vi hadde fått og gjestene fikk se
Her så skrev vi i kortene hva vi hadde fått av hver enkelt, så limte vi kortene inn i boka med bilder og hilsninger fra gjestene

ORIGINAL: Selveste Kråka

Hadde pakke-åpnere ja, er jo moro for gjestene også å se hva man får da. [:)]

Samme her[:)]

Jeg er veldig glad i pakker, og elsker å åpne dem, men akkurat på bryllupsdagen overlevde jeg fint å la noen andre ta ansvar for det.

Eh...litt rart å be gjestene om å levere gavene før da? Hadde aldri jeg gjort vertfall... "Vil dere komme i vårt bryllup på lørdag? Forresten..lever gaven dere har tenkt å gi på torsdag slik at vi kan åpne den selv"[8D]

Gavene stod ferdig utstilt da vi kom fra fotografen. Gavene ble nturligvis levert i dagene før, det er skikk og bruk når det gjelder bryllup. Satte klistrelapper med nummer på hver gave, og så skrev de i en bok hvem som hadde gitt hvilket nummer.

Sånn:
132, Bestefar og bestemor, 5 Wedgewood tallerkner

Veldig praktisk etterpå når vi skulle skrive takkekort.

Etter bryllupet var vi så slitne at vi var helt fullstendig kake. Selvfølgelig ikke full!!! Det kunne ikke falle meg inn! Og derav heller ikke bakfull neste dag. Kjære vene. En del av det å gå i bryllup er jo å se hva brudeparet har fått. Hadde vært kjempeskuffet om jeg ikke fikk se på gavene om jeg var gjest.

nei vi gjorde ikke det men sko ønske vi nesten hadde gjort det. da vi sko hente pakkene dagen etterpå fant vi gaver blandt annet fra forloveren til min mann sm aldri hadde blitt pakt opp. Syns det var litt dumt med de som hadde gitt oss gave men aldri fikk se den på gavebordet undet bryllupet.

Back
Topp