Dere som har giftet dere

Frøken firkløver

Forumet er livet
Hvor mye brukte dere sånn cirka på:

Invitasjoner, takkekort, bordkort, menyer, sanghefter og evt kirkeprogram?

Lurer på hva som er dyrt og hva som er billig, og sånn passelig ikke minst... [8D]
Vanskelig å sette opp et cirkabudsjett på forhånd, når man aldri har arrangert bryllup før [8D]

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

Hvor mye brukte dere sånn cirka på:

Invitasjoner, takkekort, bordkort, menyer, sanghefter og evt kirkeprogram?

Lurer på hva som er dyrt og hva som er billig, og sånn passelig ikke minst... [8D]
Vanskelig å sette opp et cirkabudsjett på forhånd, når man aldri har arrangert bryllup før [8D]

jeg husker ikke akkurat hvor mye vi brukte. Men vi lagde ialefall ferdig trykte inbydelser(sås krev vi på tid og sted selv) og de var ikke så dyre. meny hadde vi ikke, bortkort hadde vi bare sølvhjerter vi hadde klippet ut av sølvfarget pappa og skrevet navnet på[;)]
kirkeprogrammet husker jeg overrasket meg, synes det var billig å trykke det opp. presten lagde de på dataen også trykte vi bare opp et antall...

hjalp jo ikke så mye det her, MEN det jeg skal fram til er å sjekke litt på nett osv så kan du få ting til en bra pengee:P

nesten ingenting[8D]

Vi hadde jo veldig liten tid på å planlegge (max 3 uker), så jeg kjøpte kjempefine ark som jeg printet ut invitasjoner på! Altså, skrev en koselig tekst, så det ble ganske fint!

Jeg HATER sanger i bryllup, så det nektet jeg! [8D] Men vi hadde fine bordkort/meny!!! Jeg kjøpte A4 nesten hardpapp i gull (var jo jul) og skrev på Navnet øverst og menyen nedover! Surret rundt og hadde ett rødt bånd som holdt det sammen!
Da slapp jeg disse små bordkortene og så fikk jeg noe stort som gjorde noe utav seg på bordet! Fikk masse ros for det! [:D]

Kirkeprogram skrev vi også selv ut, det er jo megaenkelt å lage selv! [;)]

Ikke bruk så mye penger på dette, det er ting folk faktisk kaster uansett! [;)]

Tenker å gjøre noe liknende deg Vand med meny/bordkort [;)]
Invitasjonene lager jeg selv... Og det samme kommer jeg til å gjøre med takkekortene, i samme stil som invitasjonene...

Legger nok ikke mer penger i det enn hva papir og silkebånd + blekk til skriveren koster nei..
Men overraskende nok koster det litt med papir og annet materiale til 110 menyer/bordkort, og omtrentlig 60 invitasjoner... [8|]

Back
Topp