Dere som har giftet dere

UngMammaTilSnart4Små

Elsker forumet
Novemberskattene 2014 <3
hadde dere alkohol i bryllupet? dere som hadde det, hadde dere det bare til maten eller utover kvelden også? [:)]

Har ikke giftet meg, men mener det er et "must" jeg da..[8D]

ORIGINAL: Lady Dada

ORIGINAL: *venterpånr2*

Ja[:)]

bare lurer, hvorfor det egentlig?

ORIGINAL: *Nr4påvei?*

bare lurer, hvorfor det egentlig?

Svarer kun for meg eg da. Men ett bryllup er en fest og da er det naturlig for meg med alkohol.

vi gjorde ikke det, for vi "overraskelsesgifta" oss i dåpen til junior[;)] men ska ikke se bort i fra at det blir en skikkelig bryllupsfest en gang[:)]

Skal gifte meg om 8 mnd. Og vi skal ha fri bar på kvelden, velkomst drink, drikke til maten.

Det er eit must, synst eg.

Men om folk ikkje har råd til å ha drikke i bryllupet sitt, så synst eg det er bedre å la være...enn at folk må ta med seg,eller betale for drikka. DET synst eg blir for dumt, rett og slett[8D][:-]

Men det er så mye som henger sammen. Noen synst slik, og noen andre liker noe annet. For meg blir den nett som å måle seg opp med live band og spotify[8D] noen mener en må ha liveband, mens andre er fornøgde med cd/spotify[;)]

ORIGINAL: *venterpånr2*

Ja[:)]

Ja, vi hadde alkohol, men ikke noe fjortiss-fyllefest.
Vi liker begge god vin til maten, så for oss var det ikke noe alternativ å ha festmiddag uten vin.

Ja, serverte øl/vin/brus til maten, congnac/bailys til kakene.. Hvis de skulle drikke mer måtte de kjøpe i baren (var på hotell).
Ikke noe must for oss. Og vi har andre ting å bruke pengene på..[:D]

Ut over kvelden også. Hadde en del sprit og sånt fra før siden vi sjeldnt drikker, vin som ble igjen etter mat gikk utover kvelden og kjøpte inn øl og blandevann.. var ca 30 voksne og noen var sjåfører.

Hadde bare alkohol til maten, var veldig koselig og alle koste seg og syntes det var et fint bryllup.

Ja, vi hadde alkohol i bryllupet, men også alkoholfrie alternativ til for eksempel velkomstdrinl. Vi stod for all alkohol. Fra velkomstdrink til bar utover kvelden. Folka visste at baren var "liten og begrenset", men alle koste seg [:)]

Back
Topp