Dere som har gått på dobbel dose blodfortynnende

Litjmora

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Aprilspirene 2024❤️
Hei.
Jeg skulle egentlig igang med nytt frysforsøk og peise på med dobbel dose blodfortynnende. Altså Albyl-E og Fragmin. Nå har jeg blitt gravid spontant og vet at jeg skal gå på blodfortynnende uansett, men siden jeg ikke har snakket med klinikken ennå angående doser og det er søndag i dag.
Tok dere begge på samme tidspunkt, eller f.eks 1 på morgen og 1 på kveld?

Aner ingenting om det du spør om; men vil bare si HERREGUUUUUD SÅ FANTASTISK AT DU HAR BLITT GRAVID :smiley-bounce016
SOM jeg håper at spiren sitter hele veien, kjære Litjmora :Heartred

Så utrolig gledelig! Albyl og fragmin er begge blodfortynnende, men funker på to forskjellige måter. Du kan derfor fint ta de samtidig.

Så utrolig gledelig! Albyl og fragmin er begge blodfortynnende, men funker på to forskjellige måter. Du kan derfor fint ta de samtidig.
Tusen takk for svar Høsteple :Heartred Sender masse klemmer din vei for du er og forblir min lille superhelt her inne :Heartred

Gratulerer!! ❤️ Nå må den klore seg fast helt til termin!

Åååå du er gravid ❤️❤️ Gratulerer så utrolig mye ❤️❤️

Hei.
Jeg skulle egentlig igang med nytt frysforsøk og peise på med dobbel dose blodfortynnende. Altså Albyl-E og Fragmin. Nå har jeg blitt gravid spontant og vet at jeg skal gå på blodfortynnende uansett, men siden jeg ikke har snakket med klinikken ennå angående doser og det er søndag i dag.
Tok dere begge på samme tidspunkt, eller f.eks 1 på morgen og 1 på kveld?

Inne å sniker igjen jeg. Gratulerer litjmora♥️♥️ Kjekt å lese det etter jeg fulgte deg en stund i gruppen her

Back
Topp