Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fy fader så flink. Men hva spiser du om du ikke spiser potet, ris eller pasta???For oss har lavkarbo funket.
Første gang var før vi fikk barn, og da gikk jeg ned ca 10 kg på 6-7 mnd. Samboer gikk ned mye mer, hanner mer å ta av enn meg.
Men da var vi så strenge med oss selv, og spiste ikke godis på et halvt år. Så da sprakk vi...
Neste runde var mellom to barn, og da gikk jeg ned 14 kg på et halvt år ca, og samboer 40 på samme tid.
Han var mye i ketose tror jeg, jeg var ikke det, og byttet ut brød med knekkebrød blant annet. Og så trente jeg styrke tre dager i uka. Han trente ikke, annet enn å gå tur med hunden hver dag.
Nå er vi igang igjen, men blir ikke lavkarbo på samme måte når det er to barn i hus i tillegg.
Men vi spiser ikke brød, poteter, pasta og ris. Det får ungene ta seg av ;-)
Jeg har foreløbig gått ned tre kg på to uker bare ved å kutte ut godis, og de tingene nevnt over. Spiser knekkebrød.
Og så har jeg begynt å trene slynge en gang i uka.
Jeg tror mye er gjort ved kostholdet, rett og slett være mer bevisst på hva man putter i kroppen. Treningen må være lystbetont, og kanskje sammen med andre for å motivere hverandre?